Het illegaal downloaden van films en TV series neemt toe.

Parabolica

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
9 feb 2003
Berichten
3.703
Waarderingsscore
190
Punten
63
Locatie
In the midlle of nowhere
Tijdens de Corona crisis is het illegaal downloaden en illegaal streamen van films en TV series flink is toegenomen in Europa en de VS, zo schrijft Vice op hun website.

Maar er is nog iets interessants te lezen en dat is dat al voor dat de Corona crisis begon er al sprake was van een verhoogd bezoek aan websites die illegaal content aanbieden of streamen. Een verklaring hiervoor zou zijn dat consumenten nu moeten kiezen tussen de vele (nieuwe) streamingsdiensten en dat het downloaden nu simpeler (en goedkoper) is.   
 
Schande!!!! Aan de schandpaal met dat tuig!!!

..(p.s., heeft iemand nog een goede torrent site?) ;)
 
Als je een goede virusscanner gebruikt kan je het erop wagen, anders kijken ze misschien wel bij jou mee. ;)
 
Nja... heb er voor dochter maar weer eens Amazon Prime bij genomen. 30 dagen gratis en dan 2,99 dus zeg maar 3 euro per maand. Hun aanbod is behoorlijk uitgebreid sinds dat ze begonnen zijn, toen had ik het al snel gezien. Je mag met 3 devices kijken.

Was wel te verwachten dat die drukte zou toenemen, zoals de drukte overal zo'n beetje toeneemt op internet.
 
Ze kunnen beter eens op de reguliere zenders iets fatsoenlijks uitzenden!

Ze werken het zelf in de hand, er is geen fuck op tv, en de ene na de andere stream aanbieder staat op.


En vwb de vraag van Drz, kijk eens op mkvhub dot com, deze komt in de streams via een reclame boodschap steeds mee in beeld. ;)
 
Black Tiger zei:
Nja... heb er voor dochter maar weer eens Amazon Prime bij genomen. 30 dagen gratis en dan 2,99 dus zeg maar 3 euro per maand. Hun aanbod is behoorlijk uitgebreid sinds dat ze begonnen zijn, toen had ik het al snel gezien. Je mag met 3 devices kijken.

Netflix kwam eerst ook redelijk goedkoop op de markt waarna de prijs stap voor stap wat steeg maar een prijs van ?8,00 p/m is nog vrij redelijk vind ik. 
Kan je dit abbo bij Amazon ook per maand opzeggen?

@freggel1, de bezuinigen op de publieke omroep zijn enorm geweest en toch profiteren de Nederlandse commerci?le omroepen daar niet echt van. Heel veel herhalingen, te lange reclameblokken, constant pop-ups in beeld en te veel eigen promotie. Ikzelf kan er in ieder geval niet lang naar kijken en ik ga nu 's avonds andere dingen doen als er niks op TV is.   
 
Netflix kwam eerst ook redelijk goedkoop op de markt waarna de prijs stap voor stap wat steeg maar een prijs van ?8,00 p/m is nog vrij redelijk vind ik.
Ja maar Netflix begon al met 6,99 per maand, dus was toch een stukje meer. Ik neem aan dat Aamzon ook nog wel zal verhogen maar tot nu toe is het al een jaar dit bedrag.
Ze zullen eerst een met Netflix en Disney vergelijkbaar aanbod moeten kunnen leveren voordat ze hogere prijzen kunnen gaan hanteren. Echter de hoeveelheid is sinds verleden jaar in elk geval flink gestegen.

Dit abo is ook gewoon maandelijks opzegbaar, enige nadeel is dat je voor Prime Video een creditcard nodig hebt. Er valt niets te doen met iDeal of automatische afschrijving.

@The Matrix: Volgens mij wel, althans wat ik tot nu toe gezien heb. Of Nederlands gesproken zoals de Asterix film.
 
Daarom kijk ik bijvoorbeeld naar dit als er niks op TV is:

Music was my first love

"To live without my music
Would be impossible to do.
In this world of troubles,
My music pulls me through."

En nu wereldwijd zingt men dit:

"My music and free movies pulls me through." :) :)
 
De laatste maanden ben ik ook weer met muziek bezig. Zo heb ik een Pioneer DJ controller aangeschaft en ben wat aan het "klooien" met muziek.. Best geinig.
 
Muziek verveelt eigenlijk nooit en je kan nog eens ver in de tijd teruggaan. Met films heb ik het gevoel dat inmiddels alles wel verfilmd is. :) 
 
parabolica zei:
Muziek verveelt eigenlijk nooit en je kan nog eens ver in de tijd teruggaan. Met films heb ik het gevoel dat inmiddels alles wel verfilmd is. :) 
Waar zijn jouw films dan :biggrin: :biggrin:  :tietjes: :rukken: :sex: :sorry:
 
@Eendenteam, van Parabolica hoef ik niks te zien van zijn thuisbios. :stupid: 

Maar wat wel leuk is kijken naar de oudere films! 

Ik pak er eentje uit:  The Magnificent Seven ? Main Theme ? Elmer Bernstein

Soundtrack/theme music from the 1960 John Sturges film "The Magnificent Seven" with Yul Brynner, Eli Wallach, Steve McQueen, Charles Bronson, Robert Vaughn, Horst Buchholz, Brad Dexter & James Coburn. The film was a western version of Akira Kurosawa's "Seven Samurai."
 
Wat ik nog wel eens graag zou willen zien maar nergens meer kan vinden en eigenlijk volgens mij ook nooit herhaald is, dat is de serie Mannix.
Vreemd want bijv. de serie De Wrekers is wel vaker herhaald, terwijl Mannix ook 8 seizoenen kende.
 
eendenteam zei:
Waar zijn jouw films dan

Hahaha, valt wel mee hoor Eendenteam, alleen als er reclame is zap ik er overheen en met het geluid uit voor de bovenburen. :)

Ik las trouwens op Fun dat Discovery per juni gaat stoppen bij CD, zal wel zijn om een betere onderhandelingspositie te verkrijgen. 
 
Black Tiger zei:
Wat ik nog wel eens graag zou willen zien maar nergens meer kan vinden en eigenlijk volgens mij ook nooit herhaald is, dat is de serie Mannix.
Vreemd want bijv. de serie De Wrekers is wel vaker herhaald, terwijl Mannix ook 8 seizoenen kende.

Ik heb wel de soundtrack voor je: http://www.tvjukebox.net/themes/albums/Television's%20Greatest%20Hits%20-%20Volume%201/62-Mannix.mp3
 
Ja dank je, die soundtrack had ik al maar ik wil graag die serie zien. :)
 
Jij kijkt toch ook wel eens met Kodi, of niet? 

Ik zie dat bij de addon The Crew de complete serie er op staat. 
Verwacht natuurlijk geen topkwaliteit. ;)






En ohja, hier dankzij een buurman een half jaar gratis Videoland, hij had dit gewonnen met de postcodeloterij, maar hij had al Videoland.
 
Jij kijkt toch ook wel eens met Kodi, of niet?
Nee al lang niet meer, teveel gedoe met updates en films die hakkelden en zo. Heb Netflix (sharen met een goede vriend) en tot sinds kort Videoland die nu weer gestopt is en Prime Video van Amazon. Meer dan genoeg om te kijken.
Maar ben nog wel af en toe aan het knutselen met zo'n kastje, zal eens kijken of ik hem weer aan de praat krijg met die addon wat jij zegt.
 
Knutselen kun je doen, maar let even op de androidversie,  want de nieuwste Kodi en Addons werken niet op een lage androidversie, dus je bent rap uitgeknutseld!


Ik zou er in jou geval voor kiezen om het op jou pc te installeren, zeker gezien het feit dat jij daar toch  veel achter zit. ;)
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan