Het illegaal downloaden van films en TV series neemt toe.

Oh dan kan ik zo al zeggen dat ik uitgeknutseld ben. Gaat hier niet hoger dan Android 5 als ik het goed gezien heb. Er is wel nog een ander kastje van Android 7 of 9, weet niet meer zeker. Ik begin nogal eens versies door elkaar te halen. :o :o

Maar op de pc is wel een goed idee ja, alhoewel ik niet graag TV kijk op de pc. Moet eens zien of ik dat dan ook vanaf de pc via netwerk naar de TV gestreamed krijg want een lange hdmi kabel heb ik niet liggen.
 
Wist je dat je met plex ook live streams en veelal oude films kan bekijken . De client is er voor veel devices. En ja je kan ook content delen.
 
Ik heb Plex in het verleden eens op de NAS geprobeerd, dat was dan als Mediaserver, maar dat beviel me niet, met name qua indeling. Dus de eigen mediaserver van de NAS kwam er toen weer snel terug op. Volgens mij was er bij Plex ook nog een deel waar ik voor moest betalen als ik dat wilde gebruiken of boven een bepaalde hoeveelheid. Ik weet 't niet meer, maar voor op de NAS was 't niets voor mij.

Als je met de client (niet server) ook content kunt delen naar de PC kan ik 't misschien wel eens op de PC testen.
 
Klopt helemaal , ooit zelfde gedachte gehad en toen ook gestopt. Maar je kan nu met je plex client dus ook in kodi of andere software pakket die je wel handig vindt inloggen en zo bij je gedeelde content ;)
 
Dat is inderdaad zo. Maar mij gaat het alleen nog om bepaalde zaken vanaf mijn PC naar de TV te streamen. Voor TV te kijken staan er films op de NAS en die kan ik door het hele huis streamen dus dat scheelt alweer. Enkele jaren geleden een 4-bay NAS gekocht en al mijn DVD's naar avi's en mkv's geconverteerd. ;)
Zoals gezegd kijk ik niet zo graag TV op mijn pc ondanks 24" scherm.... ik heb er zo niks mee. :)
Maar ik zal de Plex client nog eens op de PC gaan bekijken. Zal wel na de zomer worden, nu geniet ik liever van het weer. :biggrin:
 
Maar ik kijk ook TV op mijn TV :) Meeste smart TVs hebben tegenwoordig een plex client.
 
Tegenwoordig wel, maar ik heb er nog eentje van 2014 gelukkig wel een Samsung, die heeft geen Plex client. Misschien als app die je kunt installeren, weet ik niet zeker. Maar ik kan met de TV gewoon via de input keuze naar mijn NAS inloggen en dan movies kiezen, dat kan ie wel.
 
Plex dat probeer ik nu aan de gang te krijgen in mijn auto via Android auto.
Muziek kan ik streamen via Android auto maar de film’s en series kijk nu via een usb stickje, als ik sta te laden of te wachten (1 persoon tegelijk in de supermarkt)
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan