Het is vroeg voor tieten, maaruh....

Jaaaahhh.... die is ook een stuk beter dan die Monica van de andere thread. Doe mij deze maar.:biggrin:
 
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm freg je maakt mijn weekend weer goed lol..
 
Voor mij maakt dat niet uit s'morgens vroeg in de middag in de avond voor vrouwlijk schoon vinden we altijd wel tijd.
 
Oké we gaan het randje bewandelen, maaruh bij het zien van dit moois stoktte zojuist mijn adem eventjes!!! :sex:

hoe kan dit zo groeien ( de mest die men hier gebruikt heeft wil ik wel voor mijn druiven! )



Kijkers beneden de 40 niet naar beneden scrollen als je op de helft bent!!! Denk aan je rikketik... :biggrin:
 
Ooit ben ik ook met zo'n schoonheid getrouwd.
Nu ligt ze voor in de luie stoel te ronken met een klapperend kunstwerkje in haar mond.
Hoe heet dat ook al weer

Tand des tijds??

SNIK
 
Wat een vrouw en dat groeid maar zo op in het wild en dan vraag ik mezelf af wat heb ik in mijn handen laten duwen.






Nee hoor ik de liefste vrouw van de wereld
 
BRRRRrrrr.... die zou ik wel eens willen bijten hoor.:biggrin: :sex:
Maar die van mij zou me er uit gooien, en da's de op 1 na liefste vrouw ter wereld.;)
 
allememagiesch zou bassie zeggen brrrrrrrr
 
Bedoel je de Biertijd of dat scharminkel wat er bij zit????


Bert van boven de 40.
 
Het bier natuurlijk. Alhoewel ik het scharminkel ook wel even wil bijten hoor.:biggrin:
 
Geef mij dan het scharminkel maar want ik drink geen bier ik ben dan ook wel boven de 40 maar hier maak ik graag even tijd voor.
 
Geen probleem, we zullen even samen met Wizzardlady overleggen welk tijdstip het beste voor jou uit komt.:biggrin:
 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan