het is weer weekend

H

hummaxboy

Hallo

Het is weer weekend en dus moppentijd.

Krokodil
Komt er een brede vent de kroeg in. Met een hele grote krokodil. Iedereen valt dit meteen op en iedereen gaat dus ook aan de kant. De mensen zijn bang voor de man en voor de krokodil. waarop de man zegt: "Jullie hoeven echt niet bang te zijn hoor. Hij doet niks!" Niemand gelooft hem en hij wil bewijzen dat de krokodil echt niets doet. Hij haalt zijn lul uit z'n broek en duwt deze tussen
de bek van de krokodil, slaat deze een paar keer op z'n kop, maar de krokodil doet niks. Dan vraagt hij opeens: "Wie wil dit ook wel eens doen?" Niemand zegt iets, behalve een oud vrouwtje zonder tanden achter in de kroeg: "Ikke wil wel, maar dan mag u niet zo hard op mijn hoofd slaan!"


hummaxboy
 
Om dat het zo mooi gaat
E?n slokje

Op de hoek van een bar stond een borrelglaasje... en iedereen die de baar binnenstapte had de neiging om daarin lekker te rochelen..... en men deed dat dan ook gretig totdat het glaasje bijna vol was en er weer iemand in wilde spugen......
"Stop", zei de barman tegen de man die zijn rochel erin wilde spugen... "Als jij van dat glaasje een slokje durft te nemen, dan krijg jij van mij 1000 piek.... "Ben je wel goed bij je hoofd?, je denkt toch niet dat ik voor 1000 piek een slok neem uit een
>borrelglaasje vol met ROCHELS??" ......de barman dacht na en zei plotseling "Tienduizend gulden!!"...... waarop de man antwoorde: "Okee ik doe het, maar een klein slokje he??, meer niet!!"....... "Oke, neem maar een klein slokje......", de barman stond al gniffelend toe te kijken hoe de man een slokje nam van het borrelglaasje vol met rochels........ amar, tot zijn grote ontsteltenis dronk hij het glaasje helemaal leeg: "Je hoeft hem niet helemaal leeg te drinken hoor, dat was toch niet de afspraak??", de man zei kokhalzend: "Tja dat wilde ik ook niet (Proest)...... maar ehhhhh er zat zo'n lange sliert aan!!!!"..........

hummaxboy
 
En nog een

Er komt een man een cafe binnen en zegt:" Geef mij een pilsje voordat het gedonder begint." Even later zegt hij weer:" Geef mij een pilsje voordat het gedonder echt begint." Nog weer even later: " Geef mij nog een pilsje voordat het gedonder echt begint." Nu zegt de barman:" Wil je eerst even afrekenen voordat je doordrinkt?"
" Zie je nu wel", zegt de man, " daar begint het gedonder al."


hummaxboy
 
en nog een

Alcohol
Een Belg, een Hollander en een Duitser werken in een Arabisch land waar er strenge wetten heersen op alcoholgebruik. Omdat ze deze wetten steeds aan hun laars lappen vliegen ze uiteindelijk tegen de lamp en worden ze door de scherprechter veroordeelt tot elk 100 stokslagen in het openbaar. Om toch niet een te barbaarse indruk te wekken staat de scherprechter hen toe een wens te doen alvorens de straf voltrokken wordt. Eerst komt de Duitser aan bod en deze wenst een matje om over zijn rug te leggen. De stokslagen volgen en de Hollander denkt in zichzelf dat hij er toch beter aan doet om een matraske te vragen want af en toe hoort hij die Duitser toch eens piepen. De Hollander komt aan de beurt en met de matras op zijn rug voelt hij werkelijk niets van de meppen. Ineens schiet hij in een lach want hij denkt aan die Belg. "Die koekoek zal er zeker nooit aan denken om een matraske te vragen, ha ha ha !!!". Goed, de Hollander heeft zijn straf geincasseerd, volgt uiteindelijk dan de Belg. Aan de scherprechter moet ook hij zijn wens bekendmaken : "Als je wilt makker, kunt ge dan dien Hollander niet eens op mijne rug vastbinden ?"

hummaxboy
 
Economie
Jantje komt thuis van school en zegt tegen zijn vader: "We hebben het vandaag over economie gehad, maar ik snap er helemaal niks van!"
Zijn vader zegt: "Dan zal ik proberen je uit te leggen wat economie is. Kijk, ik breng hier in huis het geld binnen, dus ik ben het kapitaal. Mama zorgt dat hier in huis alles in orde is, zij is dus de regering. Ons dienstmeisje, Annie, werkt voor ons, zij is dus de arbeid. En jij Jantje en je kleine zusje Marietje, jullie zijn nog jong en daarom de toekomst. Snap je nu wat Economie is?"
Jantje snapt er totaal niets van en berust daar maar in. 's Nachts wordt Jantje wakker omdat zijn kleine zusje ligt te huilen. Hij gaat naar zijn zusje toe en ruikt meteen waarom Marietje zo huilt. Jantje denkt: "Zij moet een schone luier hebben." Hij gaat naar de slaapkamer van zijn ouders maar ontdekt alleen mama in bed die in een diepe slaap is verzonken. "Ach," denkt hij, "ik moet ook niet bij mama zijn maar bij het dienstmeisje." Als hij echter de slaapkamerdeur van het dienstmeisje opendoet ontdekt hij dat zij niet alleen is, nee, want papa ligt erbij, en die twee hebben het veel te druk met lichamelijke oefeningen. Dus wil Jantje die twee ook maar niet storen. "Och," denkt hij, "dan zal ik die vieze poepluier van mijn zusje zelf maar verschonen..."
Als Jantje 's morgens beneden komt gaat hij naar zijn vader en zegt: "N? weet ik eindelijk wat economie is!"
"Oh ja?" zegt zijn vader, "vertel op!"
"Nou," zegt Jantje, "het kapitaal naait de arbeid, de regering slaapt, en de toekomst kan de rotzooi opruimen!"
 
Jantje gaat naar school. In de klas zegt de juffrouw: "De vader met het mooiste beroep krijgt vanmiddag vrij. Pietje wat doet jouw vader?"
"Mijn vader is timmerman."
"Wimpie wat doet jouw vader?"
"Mijn vader is bakker."
"En Jantje wat doet jouw vader?"
"Mijn vader is druivenplukker in Tibet."
Waarop de juffrouw zegt: "Nou Jantje, je hebt gewonnen."
Wanneer Jantje thuiskomt vraagt zijn moeder: "Wat doe je zo vroeg thuis?"
"Nou mama, ik ben vrij omdat papa het mooiste beroep heeft."
Moeder belt naar school en vraagt aan de juffrouw waarom Jantje naar huis mocht komen. Zegt de juffrouw: "Uw man heeft het mooiste beroep: druivenplukker in Tibet."
"Nou", zegt moeder, "ik denk dat u het verkeerd verstaan heeft want hij zit namelijk met een druiper in de ziektewet!"
 
Er komt een Belg een cafe binnen. Hij doet zijn bestelling: "Doet u
mij een pilske." De Belg krijgt zijn pilsje. Naast de Belg zit een
Hollander met twee kwartjes op de tapkast te tikken. Na verloop van
tijd begint de Belg dit te irriteren. "Wat zit u toch te doen?"
vraagt de Belg. "Tja," zegt de Nederlander, "met twee kwartjes kan je
twee dingen doen. Je kan er mee op de tapkast tikken, zoals ik nu zit
te doen. Maar je kan er ook mee telefoneren." "Awel," zegt de Belg,
"dat is machtig interessant." Even later gaat de Nederlander naar de
WC. De twee kwartjes laat hij op de tapkast liggen. De Belg pakt de
twee kwartjes, brengt er 1 naar zijn oor en 1 naar zijn mond en
roept: "Hallo, hallo, hallo..."


hummaxboy
 
Een echtpaar is 25 jaar getrouwd. De man besluit zijn vrouw te verrassen met
een vakantiereisje naar Aruba voor twee weken. Zijn vrouw, die nogal door
haar neus praat, is dolblij: "O Aruba! Dat vind ik fantastisch. Vind ik
neuk. Ik moet nog even een nieuwe bikini kopen, maar verder vind ik het neuk
en fantastisch!" Die avond verwent die vrouw haar man in bed. Als ze na tien
minuten onder de dekens vandaan komt, vraagt ze: "Nekker man?" Waarop de man
zegt: "Nee, Arke Reizen."


hummaxboy
 
in belgie is vorig jaar
het aantal verkeerslachtoffers met de helft afgenomen.

ze zijn namelijk gestopt met de reconstructies
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan