het Strong8000 update V20 risico!!

D

Duck

Hoor nu van verschillende mensen die de update hebben ingeladen dat met deze nieuwe update de Taq**** kanalen niet meer zijn te ontvangen. Vooralsnog hebben Strong SRT8000 ontvangers met software versie 15 geen last van de attacks die Taq**** momenteel uitvoert.

Wacht dus nog even met updaten tot er een oplossing is gevonden voor de huidige problemen.

Duck

 
Eigenlijk zouden we zelf een softwareversie moeten maken, gebaseerd op 1.5 en 2.0. De 8000fun versie bijv. De 1.5 is goed behalve dan dat regelmatig wegvallen van het beeld. Die verbetering zouden we uit de 2.0 versie kunnen halen en dan patchen in 1.5. Maar e.a. is gemakkelijker gezegd dan gedaan. Misschien een uitdaging voor enkelen onder ons evt. met behulp van onze spaanse en franse sat vrienden?

Grtz,

 
De software van de ontvanger is niet zo het probleem, het is meer het mediaguard gedeelte dat roet in het eten gooit!.

Iedereen met een Philips moet maar eens proberen te loggen op een taquilla kanaal, je zult zien dat er totaal! geen data tussen ontvanger en kaart plaats vindt, wat voor PIC/Fun/Mosc etc. je ook gebruikt, beeld zal er nooit of te nimmer uit komen...:sad:

De Duitsers hebben met hun theosoft voor de Duitse mediabox al wat resultaten geboekt met eerdere attacks die gebruik maakten van het mediguard gedeelte, hopelijk komt er ook zoiets voor de andere boxen.

Gr FranX

 
Hoi Franx.

Helaas geeft de "theosoft" hetzelfde probleem: geen data!

Er bestaat een spaanse soft voor de Mediabox, die zal misschien wel werken (maar dan is de diseqc weg)

In Strong V15 zit dus blijkbaar een foutje wat goed uitkomt, als je nou de binary's vegelijkt, kun je dat "foutje" dan in V20 inbouwen?

 
@ FranX

Ik denk dat de verschillen tussen de secadozen veel groter zijn dan dat we aanvankelijk dachten. Die Philips secadozen blijken ook nu weer heel anders te reageren op de div. attacks dan bij. de Strong en de Nokia seca's. Hetgeen ook al bleek uit de div GW files die vrijwel niet werken op de Strong, uitgezonderd een enkele zoals die van Duck natuurlijk die perfect zijn en ook nu nog gewoon beeld geven op taq.

@ Satslope

Als je de 2 bin files vergelijkt met bijv. Ultra Edit, dan zie je dat de verschillen gigantisch zijn en weinig hoop geven voor een eenvoudige patch. Zonder hulp van buitenaf lijkt het me vrijwel uitgesloten tussen al die veranderingen de goeie regels te vinden die we nodig hebben.

bTw heeft iemand al eens geprobeerd de soft voor de Nokia in de Strong te proppen? En zoja, wat gebeurde er met taq?

Grtz,

 
Is er iemand die geen 10 sec uitval heeft op de Taq**** kanalen op een STR8000 versie 15 ?

Op T 16/9 werkt het goed maar bv op T8 en 9 niet.

Ik heb diversen bestanden en editten van de keys en PBM geprobeerd, zonder resultaat.

Ik wacht met de upgrade naar V 2.0

Huub

 
@Huub

Kijk maar eens bij 's*ca-ontvangers', daar staat er veel over. SW15 heeft het 10 sec probleem! Maar is das nog altijd beter dan zwart, vandaar Duck's waarschuwing voor de 'upgrade'. ;)

 
wizzaerd,

In de Sathack Ro bestanden stond een txt bestand dat deze werkte tegen de attacks van Taq**** kanalen.

Dus ik dacht dat het een probleem was met de keys en PBM maar als het aan de software van ontvanger ligt,

dan is het aan de experts om uit Versie 2.0 de regiocode te verwijderen.

grtz huub

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan