het vermelden van coole links(sm) met password??

I

ilya

Het aangeven van goede coole links is perfect.Waarom vervolgense de links c.q. bestanden beveiligen met een wachtwoord begrijp ik niet.Net zo iets als iemand blij maken met een dooi mus???.Zie de laatste link van afgelopen zatderdag avond.

=Ilya=

 
Het vermelden van een file met password is uiteraard niet de bedoeling, maar wij kunnen niet alles controleren.

Er is gecontroleerd of de link werkte en de file aanwezig was, verder hebben we niet gekeken aangezien we er eigenlijk ook vanuit moeten kunnen gaan dat als een SM zo'n link aangeeft dat hij deze dan ook zelf geprobeerd en de file getest of op zijn minst bekeken heeft.

Inmiddels staat bij de link dus dat er een password bij vermeld zal moeten worden. Als dat niet gebeurd zal de link verwijdert worden want niemand heeft wat aan een password protected file.

 
mijn ervaring is,download accellerator

uit zetten.

dan wordt er geen password meer gevraagd.

apkay.

 
Daar ligt het niet aan, ik heb geen download accelerator gebruikt bij deze file.:)

De zipfile is trouwens niet password protected en ook een paar files die er in zitten niet, doch enkel de eeprom file.

 
@Black Tiger.Inderdaad je hebt gelijk.Ik heb je nog wat gemailt

=ILYA=

 
Is er al iemand met een snelle pc in geslaagd het password te kraken?

Grtz,

 
Bij de bedelbrieven beweert iemand het pw te hebben. Als dat zo is zou hij het natuurlijk hier of ergens anders kunnen plaatsen, waar dat mag. Scheelt een heleboel stuur mij ook... postings.

 
Ja en die hebben we liever niet, dus we halen de link weer weg. Het password was er uit veiligheidsoverwegingen in gezet maar in vertrouwen werd me vertelt dat het beter niet op het board gezet kon worden.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan