het word toch steeds gekker

M

musli

na de top bestuurders nu ook al de politie
als die klanten(bestuurders) gewoon hun werk doen waar ze voor betaald worden krijgen ze een bonus en als ze er een puinhoop van maken dat zo`n bedrijf bijna naar de kloten gaat krijgen ze een riante oprot premie
en nu ook oom agent
als de klanten gerwoon hun werk doen krijgen ze gewoon hun salaris klopt ook maar als ze beter hun best doen krijgt zo`n korps miljoenen dus met andere woorden het is
A: veiliger wat ik niet geloof
B:ze hebben meer bekeuringen uitgedeeld wat ik geloof
je weet wel meneer uw achterlichtje is kapot en dar mag niet
of u heeft 54 km gereden foei 28 pleuro`s
je kan het ook zo zien

je brengt je auto naar de garage
de monteur doe gewoon zijn werk krijgt zijn salaris
geeft hij je je auto terug waarvan de remmen niet meer werken krijg je een paar maandsalarisen als oprotpremie en als hij even het vette vingertje van de motorkap afveegd krijgt hij een bonus
eigenllijk niet te geloven he
en in het kader van onze politie belasting dus wat wij moeten ophoesten

o ja met 3 kilo coke op schiphol mag je gewoon weer gaan en dan zegt de nette politie agent
foei dat mag u niet meer doen en gan nu maar naar huis

Moet je de koffer openmaken en blijkt dat daar 2 sloffen sigaretten te veel in zit??.
Dan kijken ze je aan als je een misdadiger bent en die sloffen ben je onherroepelijk kwijt.

Tjaaaaa?.. daar lopen ze de belasting van mis.

Ja en voor een paar anal+ key,s maken ze der eigen zo druk hahahahaha.
Groeten ben bye bye ;-)

Van logistiek hebben ze schijnbaar geen kaas gegeten op Schiphol.
Neem aan dat iedereen alleen naar binnen mag met een paspoort.
Als je bij controle minder dan 3 kilo coke bij je hebt, registreren op paspoortnummer en boete van 20000 euro opleggen.
Bij niet volledig betalen in beslag name bezittingen. Terug op het vliegtuig. Bij de volgende keer checken met het registratiesysteem of er een boete uitstaat. Vordering bezittingen en gelijk weer terug op het vliegtuig.

Niks geen gedoe met de rechter maar kaalplukken die gasten.
Je moet een keer een eind maken aan die stroom want ze krijgen er geld voor op de Antillen oa dus dan moeten ze ook maar weten dat ze hier meer moeten betalen dan dat ze daar krijgen. Op zo'n manier zal het aanbod van drugsrunners afnemen.

Als ik een nephorloge meeneem van Gran Canaria en ik word gecontroleerd kan 1 uur in een stinkhokkie zitten en een flinke boete betalen.

Hoezo gelijke behandeling?

Rolo

Het politie en strafsysteem zijn zwaar overbelast.
Dit zijn noodgrepen

groeten eric

wat is erger zonder winkelmandje de winkel inlopen en een boete riskeren van 130 euro en een nachtje cel, of 2,9 kg coke nederland invoeren die misschien afgepakt wordt zonder consequenties, en dat je daarna weer netjes naar huis mag met KLM met een drankje en een hapje.

te gek voor woorden, waar gaat het heen met NL op het gebied van drugsbeleid.
andere landen hebben een zero tolerance beleid waarom hebben wij dit niet?

grtz satbird

ik denk dat wij normale sterfelingen dit niet begrijpen
eerwraak begrijpen we niet dus als een turkse of marokaanse meid met een niet turkse of marokaanse jongen schareld tadaaa kop eraf
of als een meisje van een jaar of 5 uit somalie besneden en dichtgenaaid word begrijpen we ook niet
moet toch kunnen
wat een stelletje randdebielen
TNO test vuurwerk of het veilig is
stom vuurwerk is per defenitie nooit veilig
bommentje met te harde knallen mag niet dus nu
nieuw fluister bommen om in de hand te houden
lees zurebommen om weg te gooien
wat een humor

hoe crimineler je word hoe better je het heb hier in nederland
lang leve onze minster hipe de hiep hoera

@Eric: Dit zijn dus net die soort noodgrepen die je niet moet gaan doen. Als ze hier noodgrepen doen, dan doen ze altijd de verkeerde. Laat de zwaardere criminelen maar lopen en zorg in elk geval dat je de mensen die 5km te hard rijdt een bekeuring kunt geven of dat je de mensen die thuis 20 plantjes wiet hebben staan aan de hoogste boom kunt ophangen.

Noodgrepen? Ja, oke, maar ze moeten eens nadenken en dus fijn die gasten hun straf geven die ze ook verdienen. Geen plaats of geen manschappen? Dan trek die mensen ergens anders maar vanaf, er zijn er zat en doe -daar- dan je noodgreep.
Dus laat de thuiswietkwekers met rust en de kinderen die eens 1x een reep chocola in een winkel jatten ofzo, daar maak je niemand dood of verslaafd mee (cocaine wel).

Op deze manier is het super lucratief.
Ik ben Surinamer, wil wat extra verdienen, ga dus fijn met 3 kg coke naar NL. Word ik niet aangehouden heb ik dit verdient want dan kan ik de coke afleveren.
Word ik wel aangehouden... ach.. heb ik toch een leuke vliegreis gehad? Uiteraard neem ik een enkele reis en de NL regering stuurt me wel terug dus die betaald de enkele reis terug.

Goedkoop vliegen met de mogelijkheid dik te verdienen zonder enig risico.
GREAT!
Typisch Nederland weer.

hebben we allemaal voor gekozen toch
iedereen is toch netjes naar de stembus geweest
niet klagen maar slikken
de pro's en con's of een bolletje
alleen voor beschuit kom ik eruit:p:p:p

de pvda belooft ons een betere multiculturele samenleving
met een bloeiende economy
en een harmonisch europees samen zijn
amen en haleluja en praise the pvda

en anders groen links
die willen je ook wel
aan een geite wollen sok helpen:biggrin::biggrin::biggrin:

nee ik weet het wel hoor ik stem ael
jes AEL aan de top jes jes jes
dan wordt het pas een gezellige chaos in nederland
inplaats van de puinhoop nu

WEET WAAR JE MEE SPEELT
JE BEN EEN RUND
ALS JE NIET MEEDOET
TRIIIINNNGGG DE WEKKER

stemmen laat me niet lachen
weet je hoe de politiek werkt
voorbeeld: we leven in uhhhh asbakius met 3 politieke partijen
verkiezingsleus
groen GEEN AUTO OP ONZ EILAND
rood IEDEREEN EEN AUTO
wit NOU NIET VOOR IEDEREEN
nu volgen de verkiezingen
uitslag
groen 33%van de stemmen
rood 33% van de stemmen
wit 33% van de stemmen
om nu een meerderheid te krijgen moeten er 2 samenwerken
nu is groen en rood geen optie
dus groen wit of rood wit
dus wat krijg je een partij die niet iedereen een auto gund
maar waar hebben we op gestemd of op geen auto of iedereen zo`n ding en wit is de lachende derde
en zo zit het politieke compromissen systeem in nederland in elkaar allemaal partijen waar we (volgens de verkiezingleus)op gestemd hebben en wat houden we over een slap aftreksel met aan het hoofd in zwijnstein harry potter die ook denkt dat ie kan toveren

@musli

Wanneer ga je bij de politie solliciteren? Misschien kom je dan bij een korps dat een beloning heeft gehad en kun je een abo kopen bij een provider.... :biggrin::biggrin::biggrin:

hallo deze jongen heeft netje`s een abbo 75 pleuroos per jaar
en de rest hebben de duitsers polen scandinaviers uhhh russen
o ja briten betaald
vinden ze niet erg want die klanten kijken naar c+ en daar heb ik aan meebetaald
whaaahaha

@peppi:
iedereen is toch netjes naar de stembus geweest
Ja en daarom klopt je eerste zin "hebben we toch allemaal voor gekozen" duidelijk niet, want o.a. ondergetekende heeft hier zeer zeker niet voor gekozen, zelfs eerder in een politieke discussie eens hard voor gewaarschuwt wat er zou gebeuren als VVD en CDA aan de macht zou komen.
Het zou zo'n vaart niet lopen meende zelfs iemand.

En dat hebben we inmiddels wel gezien.:(

Maar ik heb dus duidelijk voor iets anders gekozen, alleen was ik in de minderheid samen met de anderen die net zoals mij een minderheid vormden. :)

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan