het word weer donker

S

skilla

ik heb de humax ook maar eens weer tevoorschijn gehaald,verboewing klaar en tv weer op zijn plek,heb net er de laatste firm en settings op fruts gehaald,en bin file,maar krijg alleen bvn,wat doe ik fout of ben ik er te lang uitgeweest en lukt het hier nie meer mee?las wel iets over k3 maar zegt me nog niks
gr ruud

het niet de bedoeling om naar andere sites te vermelden,maar puur om duidelijk te maken welke firmware etc ik gebruikt heb,en over dat zoeken ik lees meestal uren voordat ik wat vraag ,maar hebben jullie nooit dat als je lang niets meer hebt gelezen dat je dan ff de bomen door het bos nie meer ziet,en dacht dat dit board was bedoeld om elkaar daarmee te helpen,als ik moppen wil vertellen of lezen ga ik naar het moppen gedeelte,
gr ruud

Wat je precies fout doet weet ik niet, ik heb geen humaxkennis.

Er staat op dit moment weinig nieuws voor de Humax, maar wellicht is het verstandig toch even te wachten op een reply van een kenner, zo druk is het op dit moment niet meer, dus dat kan even duren...

En anders is het wellicht inderdaad toch slim om even hier en daar wat te lezen. ;)

er is genoeg voor de humax te vinden.
vertel eerst wat voor soft heb je er in .
Dan ken ik je wel veder helpen.
gr ploeger

hot7.6b en wat nieuwe settings,krijg mijn orginele canal digitaal ook nie meer aan de praat ,heb alleen bvn
gr ruud

heb je een idreto 2 kaart.
anders gooi er even nieuwe soft in .
kijk even op de site van josje.
daar kun je ook veel info vinden.
als het nog niet lukt hoor ik het wel.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan