Het wordt een leuke zomer !!!

eendenteam

Addicted Member
Administrator
Moderator
Waarderingsscore
79
Punten
48
Leeftijd
122
2004 belooft een leuke zomer te worden.
Kijk hier maar eens naar de nieuwste bikinimode. Je moet vooral in zeeland zijn...

set 1

set 2

set 3

set 4

Wij zijn helemaal weg van die "dreamboxen"

Laat de "mosselen" maar komen....

Ja mosselen, heerlijk.:biggrin:
Ik wil best alle 4 de setjes wel bestellen als ik die kippen erbij krijg.:)

Ik heb afgelopen zomer al v??l kunnen genieten , ben benieuwd naar de mosseltjes voor de volgende zomer.

derde setje vindt ik wel de m??iste!!!!!!!!!

Hi BT,

Heb gehoord dat een member van jou board elk jaar een bbq geeft, daar schijnt nu ook een zwembad te liggen, probleem lijkt mij niet zo groot voor volgend jaar, ff Dr? bellen !!!!!!!!
Mosselen"????

Boets

En wat weten wij van mosselen.

Die hebben zout water nodig,anders gaan ze nooit open.

(die zoetwater mosselen willen wel eens open maar smaken minder lekker)

@boets

als er echt een zwembad ligt kan het natuurlijk leuk worden, maar ik vraag me af of die speedboot er in past. Overigens neem even contact op met de eigenaar en laat die zorgen dat zijn schotel nu goed is uitgericht dan kunnen we in ieder geval nog wat xxx zenders opzoeken als het niets wordt met dat zwembad :biggrin::biggrin::biggrin:

moet je wel op zijn minst een ferrari hebben om op de parking te staan.

Heee Boets!
Dat klopt inderdaad wat je daar zegt, goed idee! Lijkt me wel lekker om bij lekker weer gezellig met wat kippen aan het zwembad te liggen.:biggrin:

@ Eendenteam,

Heb inmiddels contact gehad met de eigenaar, schotels schijnen nu goed uitgericht te staan, hij had geloof ik op de satdag een satfindertje kado gekregen.

Boets

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan