Het wordt weer tijd voor een zwemparty

Big-Henk

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
25
Punten
38
Leeftijd
63
Dan kies ik voor dit zwembad :banaan:

Waar kunnen we ons opgeven Big-Henk? :biggrin:

Dat moet ik zelf nog uitzoeken BT, maar ik las hier een tijdje terug dat er een member van het Duckforum een zwembad heeft. Zouden daar mischien zulke zwemparty's gegeven worden? :rolleyes:

Nou er zijn er meer hier hoor, maar eentje daarvan geeft zeker wel zulke party's in zijn binnenbad. :biggrin:

Het was iets met Nummer10 z'n zwembad toen.. Zie hier! :biggrin:

Klopt, die had toen ook al van die meiden rond dat zwembad zitten. Maar de datum voor de party en de bijbehorende uitnodiging moet nog georganiseerd worden.:)

Ok. Ik heb ook wel zin in een party.

De nieuwe LED onderwaterverlichting doet het nu ook. Dus regelen jullie die vrouwen dan regel ik dat bad wel.

;)
Nr.10

Die vrouwen horen toch bij dat zwembad? Dus normaliter moet jij die regelen, jij had ze de vorige keer er ook omheen zitten, da's toch gewoon onderdeel van het programma?:biggrin:

Met BT eens en wij zorgen dan wel weer voor de gezellige sfeer.. ;)

De dames waren ingevlogen voor een foto-shoot.

Ik ben dus bang dat we nu geen dames meer krijgen. Mijn netwerk met dames is momenteel niet zo hoog.

:(
Nr.10

Tssk tssk... ik had van jou toch wel verwacht dat je bij die fotoshoot meteen gezorgd had dat je diverse gegevens had kunnen noteren van die dames, zoals telefoonnummers, email adressen, gewone adressen etc. om ze nog eens te kunnen uitnodigen.
Valt me tegen van je Nummer10.:(

Nja, dan moet Big-Henk even zien of ie wat regelen kan, want freggel1 is met zoiets niet te vertrouwen en ik heb zelf momenteel niks in voorraad en mijn netwerk betreffende dames is momenteel ook nogal miniem.

Ehhh, ja viel me ook tegen. Maar ik hoorde ze alleen maar pools praten en dat is niet mijn sterkste taal.

Ik had nog een 06 nummer maar die is niet meer in de lucht.

:biggrin:
Nr.10

Maar ik hoorde ze alleen maar pools praten en dat is niet mijn sterkste taal.
Da's ook niet nodig, er zijn internationaal bekende symbolen en gebaren voor duidelijk te maken wat wij graag willen. Zo kun je ook heel eenvoudig met handen en voeten duidelijk maken dat je effe iemand's telefoonnr. wilt hebben.
Tja, volgende keer moet ik toch maar zelf even komen om dat soort administratieve zaken voor je op te lossen zie ik alweer.:biggrin:

Prima BT dat zijn de juiste Mods, service verlenen aan
Boardmembers die verder gaat dan technische adviezen.:)

Multispeed

nummer10 zei:
Maar ik hoorde ze alleen maar pools praten en dat is niet mijn sterkste taal.

Nou moet ik toch zeggen dat dit erg vreemd vindt?

Er wordt door BT gezegd dat ik niet te vertrouwen ben?

En Nr.10 zegt dat hij geen pools kent?

Ik denk dat als het poolse vrouwen zijn dat Nummer10 er met zijn charmes alleen al zonder woorden alles mee gedaan krijgt, en dan heeft hij niet eens een telefoonnummer nodig. :biggrin: :sex:

En wat taalbarrieëres ( wat een rotwoord ) betreft, ging het een tijdje terug met Rotterdams, Brabants en Limburgs ook goed genoeg, en dat kan soms ook wreed moeilijk zijn. :stupid:

Heb nog een paar geheime opnames gevonden van de poolse dames van Nummer10.
Zo te zien betreft het hier om bedrijfs(business) opnames, dus moet er ergens wel een administratie zijn bijgehouden en wat gegevens van die poolse dames te vinden zijn. :biggrin: Wat zie ik daar onder de film staan? www Skoften.. :biggrin: :biggrin:

freggel1 schreef:
Hoe kom jij erbij dat BT mod is?

Ik zie nu pas dat BT "Technische Staf" is, in feite
een soort SuperMod dus of niet soms. ;)

Multispeed

@Multispeed:
Technische staf doet eigenlijk het technische werk, maar heeft voor dat doeleinde uiteraard ook toegang tot alle mogelijke rechten incl. modrechten.
Feitelijk ben ik dus geen mod.

Maar dat maakt mij alleen maar des te trotser op het compliment wat je me gaf. Want als hier al de Technische staf service gaat verlenen die een mod zou moeten doen, tja... dan moet ik toch wel erg goed bezig zijn! :biggrin:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan