het zit er weer op ! regiodag Oosterhout.

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Luca... foei, ik ben nog ff noordelijker moeten rijden en het was best tedoen nu er eens een meeting dichterbij de deur was :)

@De persoon met de zware mercedes naast me in de file : Koop een zakdoek, dat neuspeuteren is echt niet nodig

@ De organisatoren & vrijwilligers :

Toffe meeting, toffe sfeer, toffe prijzen, toffe gezichten

P.S.: Ik kon spijtig genoeg niet lang blijven want er stond nog een berg werk op me te wachten :-(

Anyway, blij om jullie eens allemaal irl gezien te hebben

 
Ook ik heb me prima vermaakt,en ben ergens aan een tafel gaan zitten en voor je het weet ben je met verschillende mensen aan het praten en is het al weer 4 uur!

Iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt bedankt!

Remco

 
Het was voor mij een gelukkige zeer drukke dag en een eer om bij de organisatie te zijn.

Ach ik heb ook geen materieele prijs gewonnen, maar de grootste prijs waren jullie de bezoekers en mijn medehoberaars.

Fijn om bij een heel boel gezichten een beeld te hebben, en heel fijn om mensen met een blij gezicht en hun net gepatchte / gerepareerde ontvanger waar sommigen de hoop op verloren hadden stralend te zien vertrekken.

Kortom ik denk dat mijn hoofddoel bereikt is aan de ene kant behulpzaam zijn voor de mensen die het nodig hebben en mijn irc/boards vrienden in real live tegenkomen.

 
Yep, en eindelijk moet ik mijn tong niet meer in rare bochten wringen om je naam uit te spreken d0xt3rCb :)

 
hey,

geslaagde opzet !!

In hoofdzaak was het een zeer interessante meeting voor de echte hobbyisten.

Zoiets gaat zeker groeien !

Volgende maal teken ik ook al in.....

 
@Iceke: Een berg werk? Dat werk dat je had meegenomen zag er eerder als plezier uit :)

Bigbit

 
Helaas moest ik zaterdag werken, maar even in de lunchpauze naar Oosterhout was zeker de moeite waard.

Jammer dat ik niet met jullie kennis heb kunnen maken, een half uur is errug kort, maar dat komt volgende keer wel goed. ;)

 
Mooi gezegd, en daarmee besluiten we dit topic wat toch vrijwel geheel uit positieve reacties bestond. Maar de dag is geweest en we gaan ons rustig aan opmaken voor een volgende dag.

Nogmaals dank aan de organisatie en boards en bedrijven die meegewerkt hebben!

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan