HIC-10500EMUCAM_ToH32

Henkie1

Jr. Member
Lid sinds
18 aug 2002
Berichten
63
Waarderingsscore
0
Punten
6
Leeftijd
69
Zojuist gedownload op de slovak. Wie kent deze versie en wie zou hem kunnen bekijken of hij goed is. Ik vertrouw dit niet maar ben niet in staat om hem te onderzoeken. Op dit moment zeg ik dat hij niet te vertrouwen is
 
Hoi Henkie,
laat iedereen alsjeblieft altijd HU15 (Humax Uploader) gebruiken.
Hiermee kun je namelijk in ??n oogopslag zien wat er in een .hdf file zit.
Gevaarlijke elementen worden in ROOD aangegeven.
Deze file bevat hdfbin-0-000000.raw, welke een LOADER is. Als je deze file in je Humax stopt kan ie zeer wel naar de knoppen gaan!

Wees gewaarschuwd. Overigens is de aangeboden Firmware gewoon een copy van de originele TOH32.

Groetjes,
:cool:
 
Op slovak word al gewaarschuwd voor deze emu. Er staat dat er alleen een loader inzit en geen id.
 
Originally posted by mmm
Hoi Henkie,
laat iedereen alsjeblieft altijd HU15 (Humax Uploader) gebruiken.
Hiermee kun je namelijk in ??n oogopslag zien wat er in een .hdf file zit.
Gevaarlijke elementen worden in ROOD aangegeven.
Deze file bevat hdfbin-0-000000.raw, welke een LOADER is. Als je deze file in je Humax stopt kan ie zeer wel naar de knoppen gaan!

Wees gewaarschuwd. Overigens is de aangeboden Firmware gewoon een copy van de originele TOH32.

Groetjes,
:cool:

De controle gaat alleen maar op met een orginele ToH-file.Maar uiteraard willen wij de NL erin en komt deze er dus ook niet door met de HU15.
Maar deze is er natuurlijk gewoon in te zetten ondanks dat hij nu ook zegt dat het op eigen risico is om deze file te programmeren in je Humax.
Wel ff weten wie de file gemaakt (lees vertaald) heeft,maar bij het uitkomen van een dergelijke file staat er alles al wel over op Duck om te weten of ie wel of nie goed is.
En als ie bij Slovak wegkomt zou ik hem er maar niet zo inzetten in ieder geval.Wat moet je daar nu ook met een NL-file.Deze staat dan wel ergens op de NL-sites.

Gr,
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan