HIC10301p

F

FranX

Toch nog even het één en het ander getest voordat ik iets online zet,

en al met al is de patch bij softcell 2.09h simpeler als bij 2.07...:)

Ander zeer! vreemd ding is dat Dolby Digital NIET! zou werken met de embedded CAM,

misschien ben ik gek, maar m'n versterker geeft toch duidelijk 3/2.1 aan...

zelfs als de kaart eruit gaat blijft het geluid doorgaan...:biggrin:

NB!:HIC10301p accepteerd alleen! ACS1.2/1.4/1.6 kaarten (zowel 0 als C)

en is ook niet! autoswitching, HIC10110ph+CAM2.4 blijft dus

nog steeds de beste keus (zonder DD)

Iedereen die z'n steentje bijgedragen heeft nog bedankt!...:)

Klik op de link om HIC10301p te downloaden, http://www.geocities.com/the_franx/

Gr FranX

 
Sorry Franx, maar page is not available... misschien klein typefoutje? Ik heb al 20 keer geprobeerd, krijg geen download van je te gekke patch. Ik ben zeer benieuwd. En zitter er nu wel of niet 32 sat posities op, verschillende berichten spreken mekaar tegen hierover.

 
Die van FranX zeker echter het topic van redneck eyeball niet (meer ?).

Anyway een +CAM 3.0 preview is op de officiele Humfree site te vinden (http://www.humfree.de).

 
Tja en goed voorbeeld doet volgen hè (PH)...

Alle linkjes werken bij mij, alleen zijn ze soms wat overbelast... :biggrin:

 
Verdorie, ze hebben mijn bericht geschrapt !!!! Blijkbaar vonden ze het niet leuk dat de patch van FranX er eerder was dan die van Planet Hemp !

Vindt ik maar flauw van hen hoor ...

CU

Red

 
Weet er iemand of de nieuwe PH ook autoswitch ondersteund?

Grtz,

Wimpie

 
in principe is de PH patch identiek aan de patch van FranX.

Maar FranX was eerst ... althans met de release, het zou kunnen dat de jongens van PH al langer met de softcell 2.09 aan het spelen waren, ze hebben trouwens ook de missing info doorgespeeld aan mij, ik heb ze op mijn beurt doorgegeven aan FranX ...

Enfin, ik blijf het flauw vinden dat de thread waar ik de patch van FranX aankondigde hebben gedelete ...

CU

Red

 
@FranX

Heb je ook al gekeken naar de test_DD.hdf die beter synchroon zou lopen?

 
@Redneck

Ach daar moet je niet zo zwaar aan tillen...:)

Ik ken PH nog uit de 'oerdagen' van het Humfree Team (waar ik toen ook bij zat) maar op een gegeven ogenblik gingen ze alleen nog door voor de 038x D/Z/F kaarten.

Voor onze Oosterburen mischien erg belangrijk, maar mij gaat het alleen om de 10 MCE kanalen die in het PW pakket zitten, en dat loopt prima op een ACS1.2 kaart...:)

Misschien was het uitbrengen van de patch, voor hun een 'prikkel' om er ook mee te komen (en er in de toekomst weer mee door te gaan), opzich is dat mooi want een echte! allcam vereist nogal wat patch werkt en veel kennis van de MIPS instructie set, en in het Humfree team zit iemand die aan de wieg heeft gestaan van 4.6se allcam, en iemand die voor z'n beroep MIPS programmeert.

Daar kan ik in m'n eentje niet tegenop...:)

@Wizzaerd

Yep de lipsync is stukken beter, maar erg moeilijk te beoordelen met al dat nagesynchroniseer...:)

Gr FranX

 
Laatst bewerkt:
@FranX

Dat verklaart al één en ander ... ;-)

Ik snap dat gedoe met die kaarten niet goed ... ik heb een ACS 1.2 kaart die al altijd zonder problemen werkt, als ik het goed begrijp zijn die andere kaarten er enkel gekomen omdat de beveiliging van die kaarten beter is.

Is er iets wat met de ASC 1.2 niet te bekijken valt ? ik heb altijd gedacht van niet ...

Nog iets anders, ik heb hier al een paar keer de melding gezien van Cyfra. Ik dacht dat dat enkel Cryptoworks codering was, of is dat Viaccess ook ? Want er was telkens sprake van ofwel DS9 ofwel irvia files van alfredo.

CU

Red

 
@FranX

Ik bedoelde of er nog wijzigingen in de softcell aangebracht waren in de test_DD versie... ;)

@Red

Cyfra is nog steeds seka/mediagaard... ;)

 
Dan ben ik aan't verwarren met iets anders ... wat is er op Astra te ontvangen in zuiver Viaccess ?

CU

Red

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan