Hiep Hiep Hoera

bert50

Addicted Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Het is mij gelukt op niet allen een film via de VCR van de dreambox op te nemen.

Maar die compleet om te zetten naar VOB file, het DVD formaat.

Wat heb ik gedaan,stoute film opgenomen van Multivision, maar dan 3 uur lang. Dit is dus teveel.

Met het programma DreamTSman, de film stukken van de Dreambox naar PC gehaald en daar een grote file van gemaakt, dit was ongeveer 5,5 GB.

met functie onder Java en ProjectX.jar, een begin punt en eind punt gezet van wat ik wilde hebben.
men krijg dan een drie tal files.

Deze dan met TMPGEncDVDAuthor.exe omgezet naar DVD formaat.

Met dank aan Sjerom voor de goede uitleg.

De file die dan over bleef was ongeveer 3.7 GB en staat in DVD formaat, klaar om op DVD te branden.

Ik wordt steeds blijer met mijn nieuwe Dream of Dreams.

Groetjes Bert

Heej Bertje,

Dat is leuk om te horen man. Ik ben ook pas aan het dreamen maar het wordt door al die exta mogelijkheden ook alsmaar leuker. Ik ben nog niet zover dat ik met opnemen en branden aan de gang kan maar ga dat zeker doen.
Ik zit nog in de 'firmware fase'. Welke image moet ik nou gaan gebruiken? En ik wil meerdere images kunnen testen zonder dat ik alsmaar die settings van satellieten en Stabrotor opnieuw moet gaan invoeren.

Ik gebruik nu de Ronaldd image maar ik vind het erg lastig, als ik naar een andere sat draai, dat ik dan ff heen en weer moet zappen om het beeld te krijgen. Ik las dat Twilight RuDream gebruikt en daarme sneller zap als z'n toestel kan bijhouden ;)
Welke image heeft de beste emu, heb jij daar ervaring mee?

Ik weet niet of jij DreamFlash gebruikt, maar als je die images via de harde schijf laadt blijft de harde schijf dan draaien tijdens normaal 'sat-kijken'? Ik weet niet of ie delen van de image laadt tijdens het gebruik.
Anders moet ik een USB-stick (USB 1.0/2.0?) erbij nemen want anders kan ik een Dream-eitje bakken.

Ik hoop nog wat leuke testresultaten van je te lezen Bert!

Groet,
Atraxx

Probeer de Peter Pan image eens!!!

Te vinden bij Sjer*m, pp 25-12 en nog wat....hehehe

Deze heb ik nu aan het draaien, en werkt super 125%

GR Fred.

Hallo Atraxx,
ik heb de Dream ook pas 3 weken, ben dus nog in de spel fase, hihi maar het is leuk spelen.

De image die ik gebruik is van RuDream 23-12 en ik gebruik nog een serieel kabeltje voor eerste connectie, daarna alles via het netwerk.

IMG vanaf de HD laden heb ik nog niet getest, is nog een van de punten die open staan.

In het HD menu kan je wat instellingen doen ik dacht dat je daar kon instellen of de hd permanent draait of in de slaap periode gaat.

Heb een schotel met twee kopjes, dus heb ik de draai momenten niet, kan ik je niet mee verder helpen.

Maar ik denk dat er hier mensen genoeg zijn die je willen helpen met jou vragen.

Groetjes, bert

Ik heb de dream pas 3/4 jaar... en ik zit nog in de speel fase.... ?!?

Hoi...,
Ik heb er hier de ruNE_DREAM_ruDbox_1227.zip image er op en die werkt super zoals met enigma en neutrino. 200 %
Maar een aanrader,teminste bij de ??n wel en de ander niet hihihi.
Sterkte groeten ben bye bye ;)

bedankt voor het compliment :)

hopelijk kun je nog meer leuke dingen van de sjerom site gebruiken....

groeten, hemertje

@hemertje

die uitleg over project x die werkt niet heb je een goede link voor me ?

bedankt alvast

@Hemertje, check je site eens, ergens staat een link naar een .pdf file op je site, weet effe niet meer welke maar hij stond onderaan de pagina, misschien weet je zelf al wat ik bedoel

Deze link is dood.

p.s. als je hem niet vinden kunt wil ik nog wel effe opnieuw gaan zeken voor je.

- wat werkt er niet bij de project-x uitleg?

- welke pdf bedoel je?

zoals je kunt lezen op sjerom zijn we bezig met een serveruitbreiding zodat bepaalde downloads uit de downloadsectie tijdelijk niet werkt... mijn excuses hiervoor....

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan