Hispasat geen beeld en signaal?

R

rooy29

Heeft er iemand meer last van dat men geen beeld op de hispasat heeft ook geen signaal?

Geen beeld en geen signaal op bv CNBC of taq. ?
Code's zouden goed moeten zijn.

Hispasat heeft het voorheen altijd gedaan.

Het lijkt of de receiver de instellingen van de hispasat niet opslaat ook al geef ik het commando wijzigingen opslaan.
Heeft iemand nog sugesties?

Ik heb ook even gechecked, en tq geeft inderdaad zwart beeld. Ik zal eens kijken met andere sl*t*ls.

Je schreef: Richard bedankt voor je reactie, het wil toch nog niet lukken. Ik heb de file op de funkaart gezet. Ik heb 1 keer de sateliet stand van de hispasat gewijzigd nu krijg ik hem helemaal niet meer?

Het lijkt erop, dat je dan geen signaal meer ontvangt (zei je ook al in je subject). Kijk even op http://www.kingofsat.net/freqs.php?pos=30.0W welke kanalen fta zijn. Deze moet je in iedergeval kunnen ontvangen.

Ook moet je humax een signaal sterkte en kwaliteit aangeven.

Maar als je de positie vd satalite gewijzigd hebt, dan zet je de oude positie er toch weer in? Maar dat had je natuurlijk al gedaan...

Succes.

RichardVinke,

Bedankt voor je reactie maar het probleem is opgelost.
Er zat een kabelbreuk tussen motor en kop, bij de motor zat een knik in de kabel. Hoe deze erin is gekomen weet ik niet maar het probleem is opgelost.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan