hitachi

frweber

Addicted Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Heb 16 maanden geleden van dit klo??? merk een plasma gekocht 107 cm met een jaar garantie nu weer een nieuwe gehaald nu met 6 jaar garantie pioneer de hitachi is nog wel te repareren maar dan moet ik hem zelf naar arnhem brengen en niemand weet wat het gaat kosten dus jullie zijn gewaar schuwd koop geen hitachi want dan heb je een probleem ben nu op zoek naar een monteur omgeving eindhoven maar voor een plasma zijn er niet zoveel en niemand maakt een koste plaatje
gr frans

Meestal gaat de garantie verder als een jaar ook al geeft de fabrikant op papier een jaar.
Zeker als de levensverwachting van een apparaat langdurig is en de prijs best wel gepepert.
Consumenten recht !!informeer eens bij de consumentenbond of scherm eens met je rechtbijstands verzekering.
Laat je niet afschepen met een jaar garantie!!

Groeten Dustie

Ik heb ook een hitachi scherm [LCD] en ik ben juist erg tevreden, daar tegenover staat een zeer pijnlijke en negatieve ervaring met een Pioneer op het bedrijf waar ik werkte.

Deze plasma hing op de 1e verdieping in het restaurant voor de balustrade. de balustrade diende als afscheiding voor de centrale hal welke 3 verdiepingen hoog is. In het restaurant wachte ik op mijn vrouw die elk moment binnen kon lopen. ik loop al bellend met de mobiel naar beneden te kijken, doe 3 passen en kopte het plasmascherm van zijn sokkel....of beter de plasma kopte mij van mijn sokkel want ik heb ff 15 minuten niet meer meegedaan.
Toen ik weer bijkwam bleek er een forse beschadiging op [en in] mijn kop te zitten en 3/4 deel van het scherm was zwart. Ik ben binnen 3 weken hersteld [al zeggen sommigen dat ik nooit meer beter wordt :)] maar het plasmascherm van meer dan E10.000 heeft nooit meer gewerkt.

Ik hou het dus maar bij Hitachi

Groeten Roberto

Dan hebben ze op het bedrijf verkeerd personeel of geen kogelvrij scherm gekocht of je hebt een graniete kop,want ik zie met de pionier in die 15 maanden toch al weer beeld verbetering,en met 107 cm zie je vind ik persoonlijk toch een betere beeld kwaliteit met een plasma als met een lcd.
gr frans

Hou het maar op het feit dat ik een plaat graniet voor mijn kop heb, in een paar jaar LCD/Plasma is er een hoop verbeterd, ik zie nog heel veel plasma's en lcd waar je het voetbal niet kan volgen omdat de bal bijna niet zichtbaar is [door een te trage beeldopbouw] ik heb daar met mijn Hitachi geen problemen mee. Ik moet wel zeggen dat ik als ik plaats genoeg had ik ook voor een pioneer gegaan was, maar dan wel een uit de professionele lijn vanwege het uiterlijk en natuurlijk de spec's

Groeten Roberto

ik weet niet wat profesioneel is maar hij heeft alle toeters en bellen en ook hdmi zo als ik zie heeft hij achter op meer aansluitingen dan de controle kamer van borsele
gr frans

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan