Hits en statistics

S

Skidz

Mijne heren,

Tot mijn grote vreugde mag ik u mededelen dat wij zojuist om 21:45 de 200.000 hitz hebben gepasseerd. Best knap na +/- 2 dagen ;) . Keep up the good work!

Skidz.

 
Lijkt me zeker niet onaardig ;-))))))))))

Da's zo'n 5000 hits per uur, en het blijft razendsnel ;-)

 
Dat haal ik van zijn levensdagen niet :sad: Nou ja mijn site onderwerp is dan ook misschien niet zo populair als deze ik bedoel wie heeft er nou interesse in de F1 ???

Ik heb echt de B*llen verstand van dat Satellite gedoe maarja heb toch geen hardware daarvoor dus weinig nut om me erin te verdiepen

Wat kan je er nou allemaal mee behalve C+ gratiz ontvangen ???

Groet Jarno

http://www.cabledudes.nl/f1

 
jarno,

c+ is slechts een fractie..

we kunnen veeeeeeeel meer!!

hehehehehe....;)

succes

 
Eigenlijk gebruik ik mijn tv als monitor om te kijken wat er gebeurd

o ja na 12 is het ook altijd wel spanend ha ha

Robbie

 
J@rno, kom eens langs en Skidz zal alles uitlegggen over satelliet en alles wat er mee te maken heeft :)

 
Ik had bij de heropening van het bord een conservatieve schatting gemaakt dat we met een week op 600 users zouden zitten. Nu 2 1/2 dag na opening zitten we al op dat aantal !

 
Moge J@rno, Moge C@bledood,

Wel ff schrikken he! Maar goed, ik had dit ook nooit kunnen dromen...

Wil C@bledood ff oppassen! Straks komt de hele omgeving (Incl. Anal+) ff kijkeuh... Zit ik nie op te wachten. En J@rno, je bent (Zoals altijd) welkom. Als Black Tiger vragen heeft over CGI, mag tie jou dan pesten?

PS 1Gb traffic gepasseerd ;) Gelukkig hebben we geen limiet meer!

 
Originally posted by Skidz Moge J@rno, ... En J@rno, je bent (Zoals altijd) welkom. Als Black Tiger vragen heeft over CGI, mag tie jou dan pesten?

 


PS 1Gb traffic gepasseerd
;) Gelukkig hebben we geen limiet meer!
Uiteraard !

 
Heren,

Vandaag om 2100 uur hebben we de miljoenste hit gehad :)

Kusje Doei!

 
Oh jee, het serverpark moet worden uitgebreid :) Dat wordt werken!

 
0 problemo, ik wil wel helpen met remote beheren als het iets van NT is en ik heb nog wel een pc staan die als server kan dienen.:)

 
Als je een PIII of AMD 1000 MHZ met scsi (160)en 256mb intern ter beschikking wil stellen dan past het in het plaatje van de overige servers :) En zou je deze site op win zachte ware willen laten draaien?

 
Ehmz.. Nee ik heb een amd k6-300 dus zo hoog kom ik niet.:)

En eerlijk gezegd... naaah... ik kan het zelf niet bedienen, maar het draait beter op linux en unix dan met die ms-rommel.:biggrin:

 
Nou, dat serverpark staat ;)

@BT: Valt nix aan toe te voegen. Je hebt gelijk.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan