Hoe beleven we morgen "onze" kwartfinale?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
800
Punten
113
Leeftijd
60
Ik ben zelf vanmiddag lekker bezig geweest met alles klaar te zetten voor de wedstrijd van morgen...

Lekker vlees gehaald voor een BBQ met wat andere versnapperingen erbij, om eerst lekker gezellig samen te eten, en daarna buiten naar de wedstrijd te kijken, want ook de "oude" televisie is buitengezet...

Wat kratjes bier, Best en Juup zijn ingeslagen dus we gaan op voor een mooie match. :banaan:

Ben benieuwd hoe jullie hem gaan bekijken?

Op een tropisch eiland met palmbomen en geflankeerd met een paar hele mooie meiden.

kokosnoot gevuld met een drankje en een rietje en wuivende palmbladeren.

Auw knijpt mijn vrouw me in mijn arm en ik denk dat het weer onderuit gezakt met een blikje op de bank wordt.

trouwens rusland wint.

Zal zeker niet makkelijk zijn. Twee teams die erg goede aanvallers hebben en makkelijk scoren. Maar ook beide defensief nogal eens steekjes laten vallen. We hopen natuurlijk dat we doorgaan en dat we dan Spanje (of Itali?) treffen, maar het kan wel eens heel anders lopen.

We denken dat Nederland helaas geen schim is van wat we van hen in de groepsfase hebben gezien en dat we klop krijgen van de Russen. Dit is nu eenmaal het toernooi van de verrassingen: Tsjechi? er uit, Duitsland eerst bar slecht en dan ineens zijn ze er en sturen notabene Portugal - die eerst zo goed gespeeld hadden - naar huis. En dan die Turken, die het weer flikken op het allerlaatste moment en Kroatie er uit knikkeren.

We verwachten dus dat Nederland paralellen vertoont met Portugal en naar huis wordt gestuurd. Maar....we blijven Hollanders en hopen stiekum dat we doorgaan. Wat zou dat mooi zijn voor Boularouz: Halve finale en deze overwinning opdragen aan Boularouz en zijn vrouw na die vreselijke dagen. Toch goed dat we vanavond met een rouwband om spelen.

We gaan zeker kijken.

Hup Holland !

Persoonlijk denk (hoop) ik dat het de wedstrijd van de eeuw wordt, Nederland wint met 1 doelpunt verschil.

Maar wel lekker op de bank met een koud pilsje erbij.

HUP HOLLAND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:juich: Wij zijn er helemaal klaar voor, we hebben onze oranje outfit al aan, snel een foto genomen en omgezet naar avatar :biggrin: :juich:

Gewoon lekker op de bank en alles binnen handbereik. :biggrin:

Ik hoop alleen maar op goed voetbal.

Betrapte mezelf erop dat ik tijdens de kwalificatiewedstrijden en vlak
voor het EK dacht laten we terug gaan naar vroeger dus mooi voetballen
maar net niet de hoofdprijs pakken.

Dat mooie voetbal heb ik nu gelukkig weer gezien en of ze winnen of
verliezen maakt me geen bal meer uit.

Winnen mag natuurlijk maar ik blijf vooral liefhebber van het spelletje.

Multispeed

eendenteam;192022 zei:
:juich: Wij zijn er helemaal klaar voor, we hebben onze oranje outfit al aan, snel een foto genomen en omgezet naar avatar :biggrin: :juich:

Vandaar dat ik op mijn tijdelijke avatar maar de verwachte uitslag heb geplaatst.. :biggrin:

Ha leuk Big-Henk; ik hoop dat je gelijk krijgt (ondanks dat Robben niet speelt).

eendenteam;192035 zei:
Ha leuk Big-Henk; ik hoop dat je gelijk krijgt (ondanks dat Robben niet speelt).

Tja wat moet ik nog zeggen.... Ik heb m'n oude vertrouwde avatar maar weer teruggezet, helaas!!! |:(

Wij ook, over en sluiten. Rusland was gewoon beter; wij zijn nu eenmaal geen turken. Wij hebben slecht gepresteerd. Hulde aan het NL'se team en rusland veel suk6 verder!

Idem!

Sjaade....

Wat gaat nou de finale worden???

Ik hoop Rusland-Turkije.

Afijn maakt me nu niet uit, heb vandaag lekker geBBq-ed, en daarna genoten van een pot voetbal, maar het mag niet baten, maar nu op naar het WK.

Nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Als Duitsland er maar uit vliegt vindt ik alles goed.
Vanwege de vele Turken in de buurt hoop ik een beetje dat Turkije wint, maar toch hoop ik nog meer dat Rusland dan wint, gewoon omdat dit de underdog is en dat Guus Hiddink de trainer is.:)

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan