hoe blaas ik alles de humax in

Status
Niet open voor verdere reacties.
de bedoelen is de kiosk van 1west alles jij een draibaar motor hebt kun je van deze kanalen geniten
grtz roufa!
 
Bedankt.

Een tweede schotel gericht op de Thor en het werkt. Ik moest wel na het laden van de bin de onvanger op stanby zetten en daarna een power-off geven. Anders deed hij het niet. Een 0+rcl was dus niet voldoende.
 
klopt
heb ik hier ook vaak
soms moet je zelf wat aan modderen
ik ben bij dat we van die vastlopers af zijn dat was echt huilen
gaat echt goed zo met de humax
ik ben van het cammen kopen af werkte trager
de kiosk zit er deze keer lang in vind ik ,zal dinsdag wel weer
sleutel dag zijn
gr dalton
 
Gewoon funcard is al genoeg als je met Hot (1.8) werkt.
 
of een gold card met irdeto file of zelf een originel irdeto card
grtz roufa!
 
Hoi

Ik stuit toch nog op een probleem.
Heb alles gedaan zoals hierboven beschreven staat,totdat ik
op het punt ben om de key.bin erin te gooien.
Als ik deze wil wegschrijven met dsr9500 v3.0 of 3.9 dan krijg ik de melding 159 unused key-positions,en er word dan ook niets weggeschreven.
Met hot1.2 en de oude dsr9500 emu key lader had ik nergens last van,maar nu heb ik dit probleem.
Wie weet hier een antwoord op?

Alvast bedankt

Marcel
 
je kan ook de humax toolbox downloaden daar zit alles in wat je nodig hebt en dat werkt ook nog eens perfect .
 
Wanneer ik de binfile laad in dsr9500 staat er al 188 unused key-positions, en na het wegschijven van de files staat het er nog net zo.
Maar ik zou me daar niet al te veel kopzorgen over maken.
Ik heb je ff een e-mail gestuurd met de juiste dsr9500 en binfile.
 
Jongens bedankt voor jullie reakties,heb de key.bin van mach1
gedownload en erin gezet met de sammy hummie edit,ik heb nu de nederlandse zenders,maar op polsat en xxl geef hij no or bad signal aan,ik had ze eerst altijd.Moet ik soms nog een PMC fix doen om ze weer te krijgen?
 
OK,
't was weer een tijdje geleden, maar met nog net wat vakantie voor de boeg kan ik nog eens wat aandacht aan mn hummie geven.

Heb dus geupdated naar 3.2 met 1.8. en alles eringeblazen zoals hier staat. Nu ik kan enkel astra pakken(kleine vaste schotel), en het resultaat van deze hele update is eigenlijk niks. Ik kan net hetzelfde ontvangen als ervoor. g??n post meer. Klop dit ? of heb ik ergens verkeerd 'geblazen'.

mvg
didier
 
Voor alleen Astra heefd het eigenlijk weinig of geen meerwaarde zoadra je de hotbird er bij kan pakken kan je o.a SKY er bij hebben.
 
Originally posted by sapboy32
maar op polsat en xxl geef hij no or bad signal aan,ik had ze eerst altijd.Moet ik soms nog een PMC fix doen om ze weer te krijgen?

Nee, PMC-fix is niet nodig.

Polsat is AU (Auto Update), de key moet eerst ontvangen en weggeschreven worden.
Gewoon op Polsat Sport ofzo zetten en even laten staan, als het goed is komt het licht vanzelf...

XXL zou het wel moeten doen...

gr,
Ducom
 
sammy hummy werkt voor mijn, dsr 9500 vindt ik maar niks geen beste verify in tegenstelling met sammy hummie.

dus sammy is mijn aanrader, dusss

grtz satbird
 
hoi
dit even omhoog zetten er zijn toch nog mensen met vragen
over dit onderwerp
en die deze posting over de bol zien
ik heb laatst een dag liggen rommelen om het weer voor elkaar te
krijgen dat hebben er meer
als je de key-bin over gezet hebt kun je ook proberen als het niet lukt de humax niet stanbay te zetten maar druk op de menu knop
van de humax druk op installatie,systeem instelling
ga uit het menu met de menu knop dus niet met de exit knop
ik heb het zelf nog niet gehoeven,
maar je leest links en rechts dat er verschillende mensen baat bij hebben
ook zetten mensen na de patch de humax eerst op emu-k
voordat ze de key-bin zetten ook dit heb ik zelf nooit gehoeven
eerst alles erin ook de key-bin en dan zet ik de humax op emu-k
toch helpt het mensen waar het niet wil lukken om het toch anders te doen
gr dalton
 
hoi
ik bedoel het niet rot maar ik krijg 3pm,s per dag om dit weer uit te leggen via pm hoe het de humax in moet
ik blaas dit weer om hoog
ik wil de mensen niet voor het hoofd stoten
maar probeer het hier op te lossen
dan leren we allemaal mee
als je echt een site nodig hebt stuur me een pm
schaam je niet
maar ik moet steeds dit verhaal opnieuw tikken
lees het goed we helpen je echt zo ver het mogelijk is
gr dalton
 
Al 2x omhoog gezet, het is niet de bedoeling dat we dat zo gaan doen. Als mensen iets leuks willen mogen ze daar best wat moeite voor doen.
Daarvoor geeft het zich een searchfunktie.
Topicje gaat dus ook op slot, einde omhoogzetten en begin van "zoek er maar naar".:)

Dank voor je moeite Dalton, maar het moet niet zo zijn dat jij telkens de moeite moet gaan doen, gebruikers mogen zelf ook eens wat initiatief tonen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan