Hoe dom kun je zijn.

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Waarderingsscore
928
Punten
113
Leeftijd
75
Bakplaat thermische zekering besteld kwam vandaag binnen en hoppa gelijk even dat dingetje in de stekker gesoldeerd.

GESOLDEERD  heb ik daarvoor HTS Electronics gestudeerd.  Thermische zekering van100 geraden solderen met 260 graden.  :rolleyes: Ongelooflijk wat dom.  :(  Te lang me bezig gehouden met geraniums.  :bloos:

Heb er nu via Ali 20 stuks besteld voor 2?50 moet nu wel lukken .

Het is me niet helemaal duidelijk, heb je nu 20 stuks Thermische zekeringen van 100 graden besteld om het nog eens een aantal keer te kunnen proberen te solderen met 260 graden? Of heb je 20 stuks bakplaten besteld zodat die zekeringen niet meer nodig zijn? :biggrin: :p

Woehahahaha de drank is nog niet bij mij weggetrokken zit nog halfvol  net onder pisnveau .

oke voor de duidelijkheid, ik was idd niet scherp genoeg.

Ik had 1 zekering hier in NL gekocht die inclusief verzenden 3,98 euro kostte , die heb ik door solderen verknald. stom stom stom

Daarna ben ik op zoek gegaan bij onze vriend Ali en die verkopen ook die temperatuur zekeringen alleen per 20 stuks en dat voor 2,5? inclusief bootreis.

Dus over 2 maanden weer proberen om  een van die zekeringen in de houder te prutsen maar nu met klem verbinding.
Kan de bakplaat daarna nog 19 keer gerepareerd worden...

Hahahaha, ik had al zo'n vermoeden maar wilde gewoon weer eens een beetje pesten. :biggrin:
Was zelf ook nog onder invloed en in een melige bui. ;)

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan