Hoe een avi bestand afspelen met Nabiloblackhole

H

herbie

Hoi allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum en ik heb gelijk een vraag, ik heb zins kort Nabilo Blackhole V0.12 op mijn box gezet en die speelt geen avi bestanden af ( ik heb een servertje met films ) hij zegt dat een of andere gmux plugin ontbreekt, weet iemand hier een oplossing voor ?

Herbie

Hoi Herbie en welkom op Satellite Fun.

Ik heb even het Nabilo forum afgestruind maar daar kan ik niets terugvinden over gmux.

Eventueel kan ik zelf even proberen of ik het hier aan het werken krijg.

Welke Dreambox heb je precies?

En heb je al eens in onze handleidingen sectie gekeken naar de handleiding om o.a. divx te streamen naar de Dreambox? Dat werkt tot nu toe erg goed bij de meesten die dat geprobeerd hebben.

Mocht je die handleiding niet gevolgd hebben, dan zou het kunnen zijn dat jij iets anders gedaan hebt of op een andere wijze probeert te streamen. In dat geval is het handig dat ook even aan te geven zodat we weten wat je tot nu toe gedaan c.q. geprobeerd hebt.

Dan kunnen we je misschien beter helpen met een oplossing.

Hoi Black tiger,

Ik heb een dm800hd en in blackhole zit standaard een mediaspeler ik heb een mount met mijn server gemaakt ik kan in mediaspeler alle avi bestanden zien, wanneer ik er een selecteer en probeer af te spelen krijg ik deze melding "Gstreamer plugin avi dexumer not availeble". Ik heb op internet gezocht en verschillende bestanden gevonden maar ik zou niet weten welke ik moet installeren en hoe.

Nog bedankt voor je reactie, groetjes Herbie

Die mediaspeler gebruik ik niet omdat je dan een netwerk schijf moet mounten om hem te kunnen gebruiken, anders kijkt hij alleen naar flash en usb stick.

Ik weet wel dat als je onze handleiding met VLC volgt in de handleidingensectie alhier, dat het dan wel werkt, net nog even getest voor de zekerheid.

Is dat niks dan?

Ik wil het ook wel testen met de standaard mediaspeler maar dan moet ik even op zoek naar een handleiding om een pc of schijf te mounten op die mediaspeler want hoe dat moet is me niet bekend.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan