Hoe een dongle te emuleren?

C

CuRoN

Aan de techneuten op dit board: Lang geleden heb ik eens iets gevonden over het emuleren/simuleren van een dongle,echter
waar en hoe dat ben ik kwijt nadat ik het systeem maar weer eens opgeschoond had. Kan iemand mij op weg helpen waar een en ander hierover te vinden is? Wat ik zoek is een "universele" emulator.
Alvast bedankt voor de reacties.
Cu R o N

Sjit dat zocht ik ook nog, er heeft mij iemand eens gevraagd om de dongle van eplan 5.40 sp1, of 5.30 sp1, en dat ging met name over de hardlockkey, ik ben hier naar aan het zoeken geweest vooral op google en ik had over dongle en hardlockeys genoeg gevonden, maar emulator had ik ff nie aan gedacht, ga nog eens opnieuw zoeken maar nou met emulator bij in de zoekoptie.

Mocht ik nou dus meer vinden dan laat ik wel wat weten.

Top Corn? (alt+130),

Zal eens in een nieuwsgroep zoeken, volgens mij zit daar ook nog wat. Weet alleen niet meer hoe dat proggie heet.

Groeten Ron

Heb ook al weer verder gezocht maar nog steeds niet de oplossing gevonden, ik zal de persoon die mij hier om vroeg nog wel eens bellen en dan moet hij maar eens komen, ik weet nie precies wat ik moet zoeken, en hij wel want hij moet er mee werken, maar heeft geen kabel.

niet alt+130 maar eerst het enkele streepje naast ; en dan pas een klinker ? ? ? ? ? ,gaat sneller. ?.

zoek maar eens onder "dongle" bij kazaa!

@ De Bloemist

Als je bij KaZaa zoekt ,krijg je zeker het modelletje dongle wat in je onderbroek hangt ? Hahahahahahahah....

Cya ...

heh heh heh...

Cubase.SX.1.01.Dongle.Emu-PWN3D

als je de naam ook nog wilt weten!

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan