Hoe films omzetten ..

Satguy

Jr. Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
64
Wie kan me uitleggen hoe ik films die ik heb opgenomen op de harde schijf van de Dreambox,op een eenvoudige manier kan branden op Dvd en deze dan afspelen op de Dvd speler.

Daarover staat een uitgebreide stap voor stap handleiding die terug te vinden is bij Dreambox.sjerom.com op de site.:)
Je hebt DreamTSman nodig (ook daar te downloaden) en dan nog een java dingens.
Dreamtsman is voor de bestanden over te hevelen naar de pc, die maakt er dan ook gelijk 1 groot .ts bestand van. Het java ding compileert er dan vob files van om ze op dvd te branden.
Er zijn overigens ook nog andere programma's die dit kunnen maar die weet ik zo niet uit mijn hoofd, misschien dat de andere users hierover nog wat tips kunnen geven.

DVR studio, 1 proggie werkt perfect

Als dit een TS extensie bestand is kun je hem gewoon met Nero 7 naar DVD branden. (Nero 6 mischien ook?)

En die Ts bestanden kun je ook op je computer afspelen met de VLC player

Hoe doe je dat in Nero Matrix? Met de brand-image optie?

@Guardian: Die DVR studio, is het daarmee gemakkelijk om de reklame er tussenuit te knippen bijv.? Want zoiets zoek ik zelf nog.:)

Ha mannen,

Ik gebruik al een jaar DVRStudio Pro, en het is een perfect programma !
Je kan idd erg makkelijk reclames verwijderen enz, dan met de dvd wizzard dvd branden, gewoonweg wereldprogramma.

neeh

in de wizard avn Nero express

Je opent optie dvd en dan eigen dvd maken, je komt dan in een wizzard je kunt een menuutje maken en daarna vraagt hij om de videobestanden.

je kiest dan de *.ts file en de boel wordt daarna op DVD (of zo je wil naar de HD ) geschreven in VOB formaat)

Ah thanks Matrix en Technodad.
Ik gebruik nooit Nero Expres overigens, maar gewoon good old ouwe Nero, maar daar zal ik het dan ook wel ergens vinden. Die DVRStudio zal wel ergens op newsservers te vinden zijn, of is die freeware?
Thanks!

Black Tiger zei:
Ah thanks Matrix en Technodad.
Ik gebruik nooit Nero Expres overigens, maar gewoon good old ouwe Nero, maar daar zal ik het dan ook wel ergens vinden. Die DVRStudio zal wel ergens op newsservers te vinden zijn, of is die freeware?
Thanks!
Iedereen bedankt voor de info.Heb dus gezocht om DVD studio en die is niet freeware maar even gezocht via Limeware en werkt perfect.Bedankt nogmaals iedereen.

En van mij ook bedankt, ook voor de aanvullende tips via pm van TD.:biggrin:

Ben er ook naar opzoek maar ik vind alleen maar worm 32 als ik hem probeer te downloaden. Misschien heb je tips?

;)
Nr.10

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan