Hoe gek zijn ze hier....

Nummer10

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
234
Punten
63
Leeftijd
57
Vandaag hoorde ik van collega's die op een kinderboerderij werken dat een poosje geleden hun koe is genomen door een Marokaan en dat deze op heterdaad was betrapt.

De politie was erbij gekomen en de agenten hebben de man verhoord in het kantoor van de kinderboerderij. Nu zou iedereen denken waarom daar! Maar goed dat schijnt zo te gaan.

Echter kwam er in het verhoor naar voren dat de koe aanleiding had gegeven en dat de man daarom zijn lusten had bot gevierd. De politie heeft de man naar huis gezonden en nog geen eens meegenomen naar het bureau want volgens de wet is de verkrachting alleen strafbaar als het dier leed heeft geleden en dan is het dieren mishandeling.

Maar daar was volgens de politie geen spraken van. De koe had toch aanleiding gegeven, dus die wilde toch wel.

Ik vind dit zo ontzettend triest.

:sad:

Nr.10

Is dit nu waarheid of is dit een grap?

Even serieus... hoe kan een koe aanleiding geven c.q. hoe kun je dat bepalen?

Nu kan ik me voorstellen dat een koe er geen leed van gehad zal hebben, het gat van dat beest is groot genoeg dus mijns inziens overdrijven die dierenliefhebbers nogal eens behoorlijk hoor, en niet alleen hiermee.

Dat staat overigens los van het feit dat ik iedereen die van mening is dat hij een koe een punt moet zetten, ronduit rijp voor het gekkenhuis vind, maar oke.

Een koe die aanleiding geeft? Knappe jongen die dat weet uit te leggen. Wat heeft de koe gedaan, met de oren gewapperd ofzo? Ik weet het niet hoor, maar als dit verhaal waar is krijg ik stellig de indruk dat de politie agenten in betreffende plaats ook hier en daar een schroefje los hebben.

Is dit nu waarheid of is dit een grap?
Je zou denken dat het een grap was ook om het feit dat de politie er zo mee omgaat. Helaas is een gewoon keihard de waarheid. De collega´s van de kinderboerderij gaan nu zelf iets verzinnen als ze weer iemand betrappen. En geloof me de boerin is een type 2 bij 2 )2 meter hoog en 2 meter breed) En die wilde wel een paar dagen gaan zitten.

:sad:

Nr.10

Ja strak plan! Snap er geen bal van dat zoiets kan. Weet je wat ik ze voor tip zou geven? Meldt dit eens aan een actualiteitenrubriek zoals Netwerk en EenVandaag. Die zullen het ook wel heel erg interessant vinden dat de politie van mening is dat een koe inderdaad aanleiding kan geven tot erotische handelingen.

Misschien als dat in het nieuws komt dat er wel opeens iets kan gebeuren qua veroordeling. Dit is toch te gek om los te lopen?

Ik heb dus ook zo iets gezegd, maar dat mogen ze dus niet (beleid) omdat er misschien meerdere mensen op deze ideeën zouden kunnen komen.

Tsja, na vraag leert dat er toch meer van deze gekke rond lopen.

Regel het dan zelf maar denk ik.

;)

Nr.10

Die koe had die man eerst een trap moeten geven, en daarna hem met zn leuter op het schrikdraad moeten leggen;)

Groetjes,

Bones

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan