hoe haal ik mijn 01 key uit mijn log

Status
Niet open voor verdere reacties.
J

jdelamain

ik heb met windecrypt een c140018052 xxxxx 9019 string gelogd Met keyextractor heb ik geprobeerd om de key's eruit te halen maar iedere keer krijg ik protocol 14 not supported. Hoe kan ik met name de 01 key eruit krijgen. Ik ben al op zoek geweest maar negens een goed programma of duidelijke FAQ te vinden

 
Daar ben ik ook al tijden mee bezig, ppua lukt wel, kan je zo van een orgie kaart trekken, maar de mk01 lukt me niet om die te vinden.

Is er iemand die ons kan vertellen wat de JUISTE methode daarvoor is? Op andere boards krijg je steeds antwoorden van: kijk eens op italiaanse boards of op spaanse boards. Hardstikke mooi natuurlijk, maar ik ben die talen niet machtig.

Er moet toch wel iemand op dit board zijn die de antwoorden weet. Dan zou het een stuk makkelijker worden allemaal. Dan heb je je eigen AU zonder dat die telekns uitvalt.

By the way: Het schijnt mogelijk te zijn om je mosc zo te manipuleren dat hij de 01 geeft, maar dat is niet mijn bedoeling omdat ik het verbouwen van een kaart van 136 gulden iets te riskant vindt.

Wie weet raad?

Groeten Mustang! :biggrin:

 
Dat je hier geen antwoord ziet zou ermee te maken kunnen hebben dat dit met seca decoding te maken heeft want dan ben je aan het key extracten uit een log en niet meer aan het loggen op zich. En je hebt nog geen toegang tot het seca decoding forum.:)

Verder is de kennis omtrent hoe dit moet nog niet zo heel erg verspreid bekend.

 
@BT Wanneer heb je (krijg je) toegang tot het seca decoding forum? Ik ben er al zo lang mee bezig dus "een beetje" hulp zou perfect zijn. :biggrin: Thanx anyway!

Groeten Mustang

 
1.) Als we ervan overtuigt zijn dat je een hobbyist ben en geen vrijschakelaar

2.) Als iemand van de Funboard mods of ex s**4**l mods je voorspraak kunnen geven

En anders aan de hand van de soort postings die we hier tegenkomen.:)

 
Inmiddels is dat al geregeld zie ik.:)

 
BT

Wat zijn dan de criteria voor deze ballotage commissie:

Alle 6 MK's kunnen trekken uit een kaartje ? Geen probleem. 20 minuten. Via verschillende leuke bugs.

Logs kunnen ontcijferen m.b.v. je kaartje of andere MK's

Kinderspel. Of veel "domme" vragen stellen over dat wat je overal op internet kunt vinden ?

Ik weet het niet. Ik weet wel dat ik ik genoeg weet van Seca om een goede bijdrage te kunnen leveren.

Ik geef hier in het openbaar alleen geen antwoorden op de meestal eenvoudige vragen omdat anders derden(handelaren) gaan lopen met je kennis en er ook nog dik geld aan gaan verdienen.

Sinds de korte onderbreking op s**4**l vertoef ik hier regelmatig en merk toch een beperking rond MOSC en loggen. Verder niets dan lof voor het zeer snelle board, hier kan s**4**l nog een puntje aan zuigen, alleen de diepgang ontbreekt (voor mij althans).

Ik kan verder niet eens de mensen bereiken om ze omdat ze te in hun profiel dit geblokkeerd hebben terwijl dat meestal de manier is hoe ik mensen voorthelp. Maarja, angst voor CnlDgtl of zoiets.

MTB

 
Daar ga ik hier verder niet op in, voor deze onderwerpen hebben we de kletspraat.

Het gaat er in elk geval niet om of iemand wel of niet in staat is eigenhandig zijn kaart open te zetten. Dat is bijzaak. Verdere vragen hieromtrent in het juiste forum a.u.b. (en vooral van tevoren nieuws en info lezen!).

Dat mensen hun profiel blokkeren is hun goed recht, maar zoals wij al eerder op Satfun zeiden moeten die ook niet klagen als ze vinden onvoldoende hulp te krijgen.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan