hoe kan dit

S

Salu2

Hoi allen,

ik heb gisteren een ppua en een mk01 uit een file gehaald die ik op een spaanse pag. gevonden had via secanix op 000c geprogt. Dit ging goed en had beeld. Totdat ze een update stuurden. Toen stond me date op 31-03-2001 en nada niks geen beeld meer. Daarna was het vrijwel onmogelijk geworden om de GW nog opnieuw te progge. Iedere keer een eeprom memory fail. Na veel duwen en trekken, schelden en schoppen toch weer aan de praat gekregen maar niet au. Heeft iemand toevallig een uitleg hiervoor en mischien ook een werkende ppua en mk01 voor prov. 000c voor me?

greeetzz salu2

 
foute sleutel waarschijnlijk in combinatie met verkeerde software zou ik zo snel kunnen verklaren.

Vergeet niet dat de sleutels die je vind op het net bij iedereen bekend is en dus ook bij de provider!Dus die zullen er wel een stokje voor gestoken hebben.

 
o.k. das duidelijk. Dan vraag ik bij deze of iemand me per mail werkende ppua en mk01 wil sturen voor Prov. 000c. Maar dat zal wel eens moeilijk gaan worden heb ik zo'n gevoel van. Maar goed, wie niet waagt ....

In ieder geval bedankt voor je re.

Salu2

 
In een Gw kun je beter geen 01-keys meer zetten. Gewoon de maandkeys erin en af en toe updaten.

 
Want ze sturen fake keyupdates. De grap is dat de GW die wel accepteert en een originele niet. Dat risico sluit je daarmee uit.

 
O.K. maar als er fake providers bij op staan kan er toch niks gebeuren.

 
niks is een ruim begrip...sluit nooit zomaar iets uit...de providers zijn uitgekookd genoeg ook daar een passend antwoord op te vinden...er is immers nog steeds geen oplossing voot taq met een originele secadoos...

ik bedoel zij weten precies wat ze wel en niet naar de kaartjes kunnen sturen en de hackers kunnen daar enkel en alleen op reageren dus de garantie dat je geen fake keys binnen zult halen door middel van het plaatsen van een paar fake providers kan niemand je voor 100% geven.

 
Heeft nix met fake-providers te maken. De 01/ppoea krijgt key-updates en een org. kaartje accepteerd alleen goede keys (sign. check) een gw alles. Overigens worden niet overal fakes op gestuurd, dus als je goede hebt werkt het (nog) wel.

 
Ik heb nu al een paar keer meegemaakt dat de K-kanalen op mijn au kaartje netjes een keyupdate ontvangen. De juiste keys staan dan op de juiste plaats (0C, 0D en 0E) de datum gaat keurig naar 30juni.

Maar dan...

Na een 10 tot 15 minuten gaat het beeld op zwart, de datum blijft staan op 30 juni en na rustig afwachten (soms weer 15 minuten) komt het beeld weer terug.

Dit is dus met een au pic-file, ze zenden dus fake-keys waarop de boel zwart gaat, even later wordt mijn mk1 en ppua weer geaktiveerd en krijg ik weer de juiste keys.

 
Lijkt me logisch met wat hierboven al verklaart wordt.

Ze zenden zowel fake alsook uiteraard goede keys uit.

Krijg je een fake key, gaat het beeld op zwart want een GW kan geen sig verifieren.

Dan blijft je beeld even zwart totdat er weer een goede key langs komt vliegen en dan heb je weer beeld.

Je kaart update dus prima, alleen (logischerwijze) kan hij niet de fake van de juiste keys onderscheiden.

 
Ja precies logisch,

Als je zelf de nieuwe keys eruit wilt vissen (en je kunt niet loggen) gebruik je een au pic-file. Op het moment dat je beeld heb lees je de pic uit en als je ongestoord wilt kijken gebruik je pic-file die niet au is.

 
Overigens zie ik altijd alleen fakes voor de huidige maand, op de key voor de volgende maand staan bij mij nooit fakes. Handig voor je niet-AU kaartje... :biggrin:

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan