Hoe kan het toch dat een handjevol mensen hun mening voorrang krijgt.

janblues

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
15 okt 2006
Berichten
2.640
Waarderingsscore
304
Punten
83
Leeftijd
72
Locatie
Baflo
De Wolf rukt steeds verder op.
Zullen een aantal dode mensen voldoende zijn deze waanzin te stoppen.
Hoe krijgen ze het toch iedere keer in denhaag voor elkaar domme mensen te kiezen die het beleid bepalen.
 
The Matrix daar heb je gelijk in.
Maar als er een naaste van jouw wordt aangevallen schrijf je dit dan ook?
Ik heb 1 keer gezien dat een herdershond een man aanviel wat je dan ziet is verschrikkelijk.
Hij had het in eerste instantie op mij gemunt.
Maar toen de hond mijn houding zag pakte hij de man achter mij. Je kon er niet aan kijken maar in een mum van tijd lag zijn hele onderbeen uitelkaar. Het zal je kleinkind maar zijn.
Een wolf en een hond zijn onberekenbaar.

Eigenlijk is het dan heel raar want als mijn hond achter schapen aan gaat en een schaap verwond wordt hij afgemaakt.

Ook natuur toch?
 
Laatst bewerkt:
Idd verschrikkelijk maar er zijn naar mijn mening nog geen mensen aangevallen in NL door wolven. Dit in tegenstelling tot lieve honden die volgens hun baasje nooit bijten.

Masr als het volk zo onbenullig op zoek gaat naar wolven om ze te spotten en hun domein bedreigen. Tja dan is dat aan hun zelf te wijten.

En om den haag erbij te halen dat ze moeten optreden ????
 
Laat alle dieren in het wild met rust, dan laten ze de mensen ook met rust.
Wolven vallen niet aan of bijten als ze zelf niet in het nauw gedreven worden.
Die tijd dat ik in amerika woonde verschillende roedels tegen gekomen in de natuur, maar deze maken een grote boog om de mens heen.
Maar hier moet alles gefotografeerd of gefimd worden goed voor meer volgers , en dan klagen als een dier dan vervelend gaat doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Peer
Maar nou anders.
Als ik met mijn hond wandel heb ik haar aangelijnd. Maar ze ziet iets wat mij nog niet is opgevallen en ze gaat achter een schaap aan.
Het beest overkomt iets dan wordt ik bekeurd en mijn hond afgemaakt. Dan kan ik heel hart roepen dat is de natuur Maar daar zal ik mijn hond niet mee redden.
 
Ik vind het wel mooi die wolf, ook wel dat hij beschermd wordt. Maar ik voel ook wel voor de reactie van @janblues want je ziet dat die dieren ook nu de bewoonde wereld in wandelen. Gisteren nog op het journaal ging ie op de loop voor een boswachter en hups een woonwijk in.
Dat moet je niet willen.

De wolf afschieten is geen goed idee, maar met een paintball geweer het beest leren dat ie op afstand van de mens moet blijven mag ook weer niet. Je kunt ook niet kilometers hekwerk gaan zetten.

Dus ik ben het wel met Jan eens in de context dat er toch iets tegen gedaan moet worden, een goede middenweg gevonden dat die wolven niet in de bewoonde wijken gaan rondlopen.
Het gaat dan namelijk niet alleen meer om kippen of andere honden maar dan loop je ook het risico dat zo'n dier een al dan niet nieuwsgierig kind gaat aanvallen. Dat moet je gewoon niet willen en daarom moet dat ook op fatsoenlijke wijze voorkomen worden.

Dieren van de natuur horen ook in de natuur, niet in woonwijken/steden.
 
Ik heb er al een paar keer 1 onder mijn auto gehad maar daar hangt een wc blokje in.
En ik heb een pieper hangen. Geen last en hij is dan ook gelijk weer weg.
Dit heeft nog een functie kennelijk het weerhoud ook langdurig mensen van de stoep.
Iedereen vraagt wat is dat voor gepiep. :LOL:
Ik hoor er niks van dat is een voordeel.
 
En ik heb een pieper hangen.
dan nog krijg ik ze er weer in
tot nu toe geen schade weer maar toch
gaat net zo lang goed tot er wel een beest een remleiding door knaagt
 
En waarom moeten wij dan steeds van de natuur afsnoepen............en dichter bij de (overgebleven) natuur gaan wonen.
En dan klagen als men marters ed ineens in de buurt hebben
 
En waarom moeten wij dan steeds van de natuur afsnoepen............en dichter bij de (overgebleven) natuur gaan wonen.
En dan klagen als men marters ed ineens in de buurt hebben
euh.. was hier anders om.

hier achter ons was vroeger landbouw grond nu een groot park gebouwd.
ik klaag in zo verre over steen marters omdat het niet normaal meer is hoe vaak hier in de regio auto's gesloopt worden (4 a 5 perweek)

maar @scubadiver
ik maak hier op uit dat je muizen en ratten onderdak in je huis geeft?
zou kunnen maar die mag je nog verjagen
een steenmarter niet en die kan meer schade aan richten
ow en over natuur gesproken
dat beest vreet je kleinvee op zoals je kippen enz

een vos heb je weinig last van maar die is dan ook niet beschermd... ik snap het niet meer maar goed
 
Hier nog een, mijn zoon woont in lelystad, daar sterft het van de beschermde vossen die de hele stad afstruinen op zoek naar roger rabbit.

Hij heeft voor zijn kids ooit een paar konijnen in een zeer goed afsluitbare hok in de tuin geplaatst. Maar je houdt het niet voor mogelijk maar die krengen hebben het halve hok gesloopt en de konijnen waren het haasje.
En ja ze zijn beschermd maar in heel lelystad in iedere wijk vossen
 
@Dr.Z
helaas mag niet
volgens mij mag je dat kreng niet eens vangen en verder weg weer uitzetten.
 
de vos is niet echt beschermd maar:

Sinds 12 mei 2006 staat de vos op de landelijke vrijstellingslijst. Dit betekent dat de vos niet beschermd wordt tegen de jacht en dus met het geweer bejaagd mag worden.
Alleen in het stedelijk gebied en een aantal natuurgebieden is bestrijding van vossen niet toegestaan.
 
Dr.z steenmarter heeft geen trap nodig.
Ze klimmen overal bij omhoog.
Dus een muurtje helpt niet.
Maar ze hebben al heel veel auto's gesloopt hier.
Alleen remslangen had ik nog niet meegekregen.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan