Hoe kan het toch dat een handjevol mensen hun mening voorrang krijgt.

leg rooster onder de auto en je hebt er geen last van .
Woon zelf aan de rand ,dus tegen de natuur aan . hebben vaker muizen binnen gehad ,salamanders , kikkers ed gevangen en weer buiten aan de rand weggezet.
Hier zit van alles vos zwijn hert noem maar op ,maar als wij zorgen geen resten ergens te dumpen ,want het zo zielig dat ze niets hebben in de winter.
Dan kom je er vroeg of later niet meer van af.
Dat geld ook voor het voeren ven de wolven die " ineens" tam zijn en dichter bij de mens komt.
En wie is dan de schuldige.....................de wolf .
Wolven vallen van nature de mens niet aan , mits ze niet in het nauw worden gedreven.
En dat een wolf zoveel schapen afslacht daar heb ik mijn twijfels over.
Kijk maar eens naar de mensen die hun honden in het bos vrij laten rond rennen en dat deze dan achter herten schapen ed aangaan , dat vind men dan wel kunnen.
Enzo kunnen we doorgaan , maar zolang we de natuur die er nog is niet gewoon met rust laten zal er niets veranderen.
 
leg rooster onder de auto en je hebt er geen last van .
Heb mijn auto op gaas gezet dat aan allekanten een half meter buiten de auto stak
2x raden
Dode mol er in
De mol had een gat in de rug en lag boven op de marter verjager die naast de motor hangt.
Gelukkig geen schade verder alleen een lijk lucht.
Heb geen id wat voor Circus marter hier rond loopt maar kan er gek van worden..
 
:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: Ongelooflijk. Het zit je ook echt niet mee he... tranen in m'n ogen 🥲... van 't lachen.

Ja sorry even wat leedvermaak, maar hoe vaak maakt een mens zoiets mee he. Hoe is het mogelijk.
 
Ach @Black Tiger
Ik reed van de zomer naar een klus samen met iemand en toen ik in de auto stapte roken we samen een zeer penetrante geur.
Iets doods zeg maar.
Motor kap open gemaakt en gekeken niets te zien.
Nu staat mijn auto bij een heg dus ik dacht dat daar iets onderlag te rotten dus weg gereden.
Bij de klus aangekomen na 45 minuten rijden zet ik de auto uit en jawel daar rook ik het ook...
Weer kap.open lamp er bij zoeken ,onder de auto, overal gekeken.
Moest voor weg komen...
Thuis gekomen en ding uit elkaar bleek er een in redelijke staat van ontbinding, muis tussen de accu en het binnen spatbord lag.
Denk niet dat die daar zelf is tussen gekropen...
Maar goed ben ook al eens 2 kippen kwijt geraakt door een roofvogel...
Mocht geen wapen pakken van de vrouw.. " die zijn beschermd!" Riep ze..
Mijn kippen ook en wel door.mij.. stelletje...
 
Denk niet dat die daar zelf is tussen gekropen...
Nou je moet eens weten waar die gekke beesten overal tussen kunnen. Die kunnen zich veel smaller maken dan menigeen denkt.
Maar het kan ook door een ander beest gedaan zijn inderdaad.
En 2 kippen door een roofvogel? Phuu... van de andere kant wel gaaf dat er roofvogels dan daar rond vliegen, mooi om te fotograferen. Ligt er maar aan wat je wilt natuurlijk. Maar als ze kippen gaan opvreten... daar hebben ze buksen voor uitgevonden dacht ik.
Dus ik denk dat jouw vrouw mij ook niet lief vindt. :)
 
Kippen kun je laten scharrelen onder een afgebakend stuk grond met een vogelnet er boven.. Roofvogels kun je dan eventueel uit het net plukken.
 
Dus ik denk dat jouw vrouw mij ook niet lief vindt. :)
kon je wel eens gelijk in hebben lol
onder een afgebakend stuk grond met een vogelnet er boven.
had groot netje moeten zijn ongeveer 20 bij 12 meter en ik had bij die kippen (orpingtons) ook nog een dwerggeit lopen.
die was nog gekker dan zijn baas trouwens maar dat terzijde..
dus die had een net overspanning vast gesloopt

daar ik vroeger bij mijn ouders thuis duiven had en daar ook ooit eens een steen marter in heb gehad en weet wat voor ellende dat wordt heb ik na die 2 dode kippen geen kippen weer gehad
ondanks de lekkere eieren neem ik geen eigen kippen weer want die steenmarter gaat door tot ie alle beesten heeft.
dus "hou de natuur in stand" "leuke beestjes" ok best maar als die krengen mijn kippen snorren, mijn auto's slopen, mijn katten achterna zitten (ok soms anders om)
dan heb ik een grens met de natuur
waarom mag je een muis dan wel vangen en dit kreng niet?
en "leuk beestje" ja om te zien klopt
maar dat kan ook opgezet aan de muur of zo
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan