Hoe kan ik drivers van een moederboard vinden.

janblues

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
15 okt 2006
Berichten
2.643
Waarderingsscore
304
Punten
83
Leeftijd
72
Locatie
Baflo
Hoe kan ik drivers vinden van mijn moederboard.

Het is een Windsor-PV Mini Build PCB x6 Board.

Is er ook een driverfinder voor?

 
@ Aart deze had ik ook gevonden.

Maar je moest je registreren om het op te halen.

Ik kon niet direct de gevolgen inschatten.

 
Ik ben nog niet gaan kijken maar als het een Compaq dc5750 is zou je eigenlijk ook de drivers bij HP moeten kunnen vinden.

Hiero: Compaq dc5750.

 
Op die helpsite de link aanklkken de taal instellen en klaar dan vraagt hij welk OS XP of Vista en 32 of 64 bits ik hoef me nergens te registreren en kan daarna alle drivers downloaden.

Link van @BT deed het niet na de tweede keer ineens wel kom je op dezelfde pagina.

 
Het lukt niet echt.

Je mag die drivervinder een keer gratis gebruiken om de driver die je nodig hebt te vinden.

Misschien een optie.

 
@Aart44: Ja ik zie het net, ik had die reactie op die pagina van jou niet gezien die weer verwijst naar HP zelf.

@Jan: Wat lukt niet? Het downloaden bij HP? Laat me even weten voor welk OS je drivers wilt, dan download ik ze eventueel wel voor je en zet ze ergens klaar zodat je ze makkelijker kunt downloaden.

 
Dat zou fijn zijn BT.

Het is een oud pctje die kapot was o.a. de hardeschijf.

Ik wilde hem gebruiken als xbmc.

Maar die gaat niet werken omdat er geen drivers van het moederboard niet aanwezig zijn.

Hij vraagt nu om de video kaart.

 
Ok da's prima, maar zoals je weet zijn drivers nogal eens verschillend.

Je hebt vergeten te vermelden welk operating system je hebt. Windows xp, of windows 7 of Vista en in geval van een van laastgenoemden is het 32bit of 64 bit? Dat heb ik namelijk wel nodig om de juiste drivers te kunnen downloaden voor je.

 
Windows 7 en 32 bit.

Dat was ik idd. in de haast vergeten.

Alle klein kinderen over de vloer om opa's laatste vakantie dag te vieren.

 
Oei dat gaat moeilijk worden zie ik want dat is niet origineel.

Ik kan alleen drivers daar krijgen van windows XP, windows 2000 en windows Vista. Gelukkig zijn de drivers voor de grafische kaart en het modem voor Vista ook geschikt voor windows 7 32 bit.

Ze worden je per email toegezonden.

 
Gelukkig ik dacht al wat zie ik niet wat anderen wel zien.

Windows 7 was ook mijn probleem.

Bedankt voor je mail ik ga het zo even proberen.

 
Nou W7 lijkt me nu juist geen enkel probleem die heeft zelf meestal overal de drivers voor anders gaat hij ze halen.

Heb je het trouwens al geprobeerd of wil je eerst de drivers compleet hebben?

Als er iets bijzonders in staat waar W7 geen drivers voor heeft zet je gewoon de laatste Vista drivers in als het eenmaal werkt en er zijn nieuwe drivers gaat W7 ze zelf wel halen.

 
Het is niet gelukt.

Ik ga eerst maar eens de boel formateren en dan windows opnieuw installeren.

 
Da's jammer, waren anders wel vga drivers voor windows 7 32-bit.

Hopelijk gaat het na formatteren beter.

 
Na het downloaden had ik mijn bureau blad vol met programma's .

En ik weet wat er nog meer aan troep op staat nu.

 
Bureaublad vol met programma's?

Je moest het ook niet naar je bureaublad uitpakken maar naar een aparte map en dan kreeg je twee aparte mappen met drivers.:)

Dat had ik ook erbij geschreven.

Dus als je dat alsnog doet, dan kun je zien wat er in die mappen staat en kun je ook zien wat er verwijderd kan worden van je bureaublad. Of we moeten even samen tijd maken dan wil ik evt. wel even via teamviewer met je aan de slag om het in orde te maken.

 
@ BT

Dat wat ik van jouw heb gehad ging wel goed.

Maar ik had iets gehaald voor het uitpakken.

 
Ahzooo... voor het uitpakken gewoon winrar installeren, werkt het beste. ;)

 
BT het werkt.

Nu de pc nog opnieuw installeren.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan