Hoe Kan Ik Een Film Omzetten Naar Dvd Formaat

K

kronovic

ik heb een film opgenomen op mijn dreambox en heb hem over gezet naar mijn pc nu wil ik hem naar dvd formaat zetten en mijn vraag is welke progama kan dat

pet123 bedankt het is alleen jammer dat het maar proef periode op zit van 30 dagen op dvr studio

Bij installeren je computer datum in toekomst zetten, daarna 1 keer draaien en afsluiten, dan weer op normale datum ! blijft werken dan.............

Technodad zei:
Bij installeren je computer datum in toekomst zetten, daarna 1 keer draaien en afsluiten, dan weer op normale datum ! blijft werken dan.............
kijk dat is denk werk zou ik zeggen

maar nu heb ik deze vraag hoe zet ik gewoon dvd of avi naar ts formaat? dus gewoon films van het net met dreambox afspelen

@Technodad: jammer genoeg werkte dat truukje maar 1x bij mij.
Bij mij heeft ie een tijdlang gewerkt (langer dan 30 dagen) en opeens vond ie dat ik nog maar een paar dagen de tijd had om te gebruiken.
Helaas ben ik vergeten toen het truukje opnieuw uit te halen.
Gevolg: Het truukje is niet meer op deze wijze uit te voeren, ook niet na de-installatie en herinstallatie, ook niet als ik na de-installatie alle registriesettings wat ik van zowel DVRstudio alsook van de makers verwijder.

Dus ik ben ook weer op zoek naar een goed alternatief. Als iemand iets dergelijks handigs weet als DVR studio, dan graag.:)

Met crack nog wel, maar ik ben even aan het uitvogelen hoe ik die crack aan de praat krijg.

Zoek anders maar eesn met nzb4you naar het gevraagde programma, daar staat hij. ;)

Ik gooi hem straks wel even naar de "bekende" plek BT.

Ja Blacktiger, nooit updaten naar nieuwere versie enz, als ie eenmaal werkt werkt ie, hier al 2 jaar op de manier die ik beschreef.
Allleen windows opnieuw installeren en dan weer dvr erop werkt dan !!!

Tja ik had niet geupdate naar een nieuwere versie. Dat heb ik daarna pas gedaan toen ie al niet meer liep.

@Freggel1: thanks ik zal eens kijken. Verleden keer had ik er ook eentje "met crack", deze crack bleek echter een tekstfile te zijn waarin stond dat je de datum naar voren moest zetten.:biggrin:

Maar okez, ik zal eens gaan kijken, thanks voor de hulp!

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan