Hoe kan ik weten of ik een geldige PPUA heb ?

R

redneck eyeball

Ik heb een Humax ontvanger en een Aston 1.05

Nu heb ik zitten zoeken naar MK01 en PPUA's.

Vraag is, hoe kan ik weten of die ook daarwerkelijk werken ?

Volstaat het om de 0C 0D en 0E allemaal op nul te zetten en dan de GW te maken ? Als de GW AU is zou ik dan toch beeld

moeten hebben, of heb ik het verkeerd voor ?

Wie kan mij wat meer uitleg geven ?

Thanks,

Red

 
Ja met een goede m* en pp** en de rest op nul krijg je de werkende key automatische op je waffer, echter het is niet zo dat je meteen beeld krijgt het duurt even (kan wel 20 minuten zijn) voor je de update krijgt, je beeld blijft zolang zwart. Je kunt op een FTA zender kijken of je kaartje werkt heb je daar gewoon beeld stem dan af op een gecodeerde zender en wacht ff tot je beeld krijgt.

 
Je zou eens een expiriment kunnen doen met de 0c 0d 0e key's.

Je kan deze voorzien van key's die al 2 maanden verlopen zijn en kijken of deze met een geldige mk1 en ppua een keurige update doen na ongeveer 20 minuten.

volgens mij moet dit lukken.

Succes!

 
Redneck,

Het is inderdaad zoals je zegt.

Het mooiste werkt het met wallbanger. Gewoon de ok's blank laten en je krijgt vanzelf beeld met een geldige mk01/papoea. En het leuke is dat de o-key's heel makkelijk uit te lezen zijn dan, want ze worden netjes ingevuld op de betreffende plek. Hoef je niet je kaartje uit te lezen.

Let er wel op dat emulatoren als wallbanger niet kijken naar de custwp van de ppua en mosc-kaarten wel. Dus heb je een ppua die eindigd op 00, zal ie wel werken in wallbanger, maar niet in een mosc.

 
Dat was dus noppes ... niks geen beeld ...

De jacht voor een geldige MK01 gaat door. Ik begin te denken dat al wat op het net te vinden is al lang terug is afgesloten ...

Een logger heb ik nog niet ... zover ben ik nog niet geraakt. Wat is eigenlijk het verschil tussen een Season1 en een Season2 ?

En als ik het goed begrepen heb kan ik daar nog niks mee doen zolang ik geen geldige MK01 heb ? Klopt dat ?

CU

Red

 
En als ik het goed begrepen heb kan ik daar nog niks mee doen zolang ik geen geldige MK01 heb ? Klopt dat ?

Nee dat is zeker niet waar .

Kijk wanneer je met wallbanger en een season 1 of 2 de juiste keys op de juiste plaats zet dan heb je toch al beeld en zie je verschilende commando's voorbij komen .

En dat is zeker leerzaam als hobbyist .

En het verschil tussen een seasonI en II is dat je met een season II vanuit de kaart kan loggen naar de pc of beter er kan dus een kaartje in de season II en in season I niet .

Veel sucses:)))

 
dacht je net een mail te sturen maar die staat niet publiek.

Dus indien je wil mail je mij maar.

gr

satdigital

 
Ik heb hier net een collectie keys gevonden. De Masterkey en de update date van 7 providers ... maar die zien er dan weer anders uit dan de keys die op een kaartje staan, ook de datum is nog niet in hex ...

Ik kom er zelf dus niet direct uit ... wie wil helpen ?

Mail mij even, en dan stuur ik je de keys door.

In ruil graag uitleg over hoe het moet, zodat ik het weet

voor in't vervolg, en als je dan toch een hex file maakt

mag je die er ook bij doen...

Thanks,

Red

 
Als je nu gaat loggen met de door jouw gebruikte keys en je krijgt een update is het heel simpel om te kijken welke ppua's geldig zijn , kijk in je log naar supercrypt en kijk naar de logregels daar boven , copieer de 32 byte na de f0 en plak dit in het programmatje f0 , je ziet dan gelijk de laatste byte van de geldige ppua's.

 
het verschil tussen een seasons 1 en 2 is dat de 1 passief is en de 2 actief in de 2 kun je een kaart (gw of origineel) stoppen en het verkeer tussen ci en kaart loggen

gr satboele

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan