Hoe krijg ik ORF aan de praat op 'n Humax 5400?

R

Redcat

Ik krijg nu alles aan de praat, maar ORF wil maar niet lukken op de Humax 5400.

Terwijl me dat wel lukt met de jupiter2 kaart.

Ik heb al van alles geprobeerd maar nog steeds zonder succes.

En tussen de crd file van de jupiter 1 en 2 zitten te grote verschillen om hier echt uit te komen.

Is er misschien al iemand die ORF wel al aan de praat heeft gekregen op 'n atmel kaart (jupiter1) in combinatie met 'n Humax 5400?

Mvg,

Redcat

 
als ik mij kaart progt dan werkt alles goed voor een dag want dan krijg ik steeds weer irdeto error 16..

 
Bedoel je dat jij wel ORF aan de praat krijgt @ratje?

Welke file bedoel je @zeeteefje, is dat die file waar alleen ORF PW en ATV opstaat?

Mij gaat het erom dat ik alle providers op de zelfde kaart krijg dus ook Stream, Nova/hellas enz.

Greetings,

Redcat

 
@Ratje als je dat alleen maar bij Stream krijgt (error code 16) dan is de PMK van deze provider niet autoupdating. Stream wijzigt namelijk per dag de plain key's.

Ik gebruik nu al zo'n veertien dagen PMK: 1E A6 35 8D 6E A2 26 A1 en hij is nog steeds actueel, want de plain key's worden netjes geupdate! Probeer hem maar eens dan ben je denk ik ook van die error code 16 af!

Huidige plain/service key's zijn:

Service Key 00 1F 52 CD 5A 08 AA 6A 0C

Plain Key 0A 47 63 BA CA 21 8E 5A 22

Plain Key 0C 1E D3 DD E0 07 AB C4 9D

Maar om nog even op mijn vraag terug te komen, krijg jij ORF nu wel of niet aan de praat?

Greetings,

Redcat

 
@redcat: Ja, die bedoelde ik.

Met de andere file is orf inderdaad een probleem geworden, maar die is dan ook niet speciaal voor de Humax geschreven.

Ik ga wel ff zoeken, maar er zijn zo vreselijk veel werkende files te vinden dat tijd ontbreekt om ze voldoende te testen.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan