Hoe lang kun je gratis Canal+ kijken op een nieuwe originle Seca2 kaart.

H

Henri1981

Hallo,

Hoe lang krijg je normaal het gratis pakket wanneer je een Seca 2 kaart aanschaft? Ik dacht dat dit 10 dagen was, maar ik kan nu al zeker sinds 6 weken canal plus ontvangen. Ik heb de kaart gekocht toen de eerste wedstrijd van het nederlands elftal op nickolodeon kwam. Maar niet dat ik het erg vind ofzo hoor.

Groeten Henri
 
hoi henri,

je bent een bofkont op dit moment

maar de dag niet prijzen voor het avond is

franshals
 
dan word je kaart waarschijnlijk niet goed upgedate maar denk dat je dan tot eind van deze maand kan kijken maar dan word echt alles zwart waar zit die orignele kaart eigenlijk in dus wat voor een receiver en module
 
Jawel, ik heb gewoon de update gekregen. Ben op 1 november naar 31-12 gegaan. Dus de update heeft gewoon gewerkt. En ik heb nog steeds beeld op alle zenders. Canal+, Spice platinum etc. Ik heb een topfield 4000 PVR in combinatie met een magic module.

Grt Henri.
 
hmmm.......wanneer heb je die kaart gekocht want zover ik weet mocht je een maand kijken voor proef en daarna sluiten ze hem af maar bij mij lukte dat toen niet omdat de updates niet goed door kwamen
 
Originally posted by aydinsport
hmmm.......wanneer heb je die kaart gekocht want zover ik weet mocht je een maand kijken voor proef en daarna sluiten ze hem af maar bij mij lukte dat toen niet omdat de updates niet goed door kwamen
ik heb ook een topfield 4000 met mm en een orginele kaart maar kon maar een maand kijken
 
@henri1981

Wacht de afschrijvingen maar af de komende maanden, misschien ben je dan helaas niet meer zo'n bofkont.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan