Hoe pak je een taxi chauffeur

hangslot

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
16 aug 2002
Berichten
2.319
Waarderingsscore
6
Punten
38
Leeftijd
60
Locatie
Veluwe
Loopt een man op Schiphol naar een taxi toe en vraagt aan de chauffeur: Wat kost een ritje naar Den Haag? Dat kost 40 Euro. Zegt de man: als ik 80 Euro geef wil je me dan pijpen onderweg? Zegt de chauffeur: Dan moet u naar de hoeren gaan.De man loopt door naar de volgende taxi en vraagt wat een ritje naar Den Haag kost. De chauffeur zegt dat dat standaard is en dat kost 40 Euro. De man vraagt als hij 80 Euro geeft of hij dan onderweg wil pijpen. En ook deze chauffeur zegt dat hij dan naar de hoeren moet gaan.De man loopt naar de derde taxi en vraagt wat een ritje naar Den Haag kost en de chauffeur zegt: Dat is standaard 40 Euro. Zegt de man als ik u nou 50 Euro geef wilt u dan bij het wegrijden lachend naar uw collega's zwaaien?
 
Herman werkt bij een grote fabriek. Als op een dag prins willem alexander daar naartoe komt loopt hij naar Herman toe en zegt Herman jij hier hoe is het en begint een praatje met hem te maken. Herman`s baas kijkt en denkt nou dat zal wel. Maar als een week later Bill Clinton naar de fabriek komt en met Herman begint te praten wordt hij toch nieuwsgierig en roept Herman bij zich. Herman zegt maar ik ken zelfs de paus, dat geloof ik niet zegt zijn baas. En koopt tickets naar het vaticaan. Als ze daar op het plein staan zegt Herman wacht hier ik sta binnen 5 minuten naast de paus op het balkon. En jahoor 5 minuten later staat hij naast de paus en zwaait. Dan ziet hij zijn baas flauwvallen en loopt naarbeneden. Maar baas ik zei toch dat ik naast hem ging staan ja zegt zijn baas maar achter me stond een man die zij wie is die man met dat petje op naast Herman.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan