Hoe serial clonen op een MOSC ?

R

redneck eyeball

Ik heb een MOSC kaartje liggen en ik heb alle details van een werkende kaart.

Nu wil ik ook de serial clonen.

Ik kan nergens een deftige handleiding vinden van hoe dit moet. Ik weet dat de kaart eerst in High Programming Mode moet raken en dat ik dan een string moet doorsturen.

Op een Piccard2 met DarkMosc lukt dit wel omdat er daar een backdoor is of zo, maar hoe zit dat met een echte MOSC kaart ?

CU

Red

 
Je noemt het probleem zelf al. Het in HPM mode krijgen van je kaart dat is het probleem met de 40 en 41 kaarten.

Tot op heden nog niemand gehoord of gezien die dit gelukt was.

Hoor of lees er ook weinig meer van dus zal wel op een laag pitje gezet zijn.

Maar je hebt een prima alternatief zoals MoscAS van piccardboys

Dit werkt hier al een hele tijd als vervanging van mijn originele kaart en naar ale tevredenheid.

Zelfs nieuwe MK updates worden keurig uitgevoerd dus waarom zou je het risico lopen je originele kaart te verkl*t*n.

Nee mijn advies hou je originele kaart origineel en ga eens stoeien met MoscAs V1.1

 
ergens moet er toch correclatie zijn tussen de serial en de keys veronder stel ik.

Hoe moeilijk kan het zijn voor Anal+ om een instructie te zenden die een checksum gaat maken tussen de serial en de mk0 van Seca provider. En als die niet klopt de kaart op zwart te zetten...

Waarom gebeurt dit dan niet ?

CU

Red

 
Tsja.. Zo heb ik ook nog een "verklooide" 4.1 liggen. RvG is er behoorlijk mee bezig geweest maar die heeft blijkbaar weinig tijd. Het blijft toch wel "affengeil" om een échte kaart te clonen, niet om het kijken maar puur voor de kick, dus wat dta betreft hoop ik dat het nog eens lukt :)

Dat "MoscAs"is dat echt een goede emulator? Ook al die attacks en zo? Indien ja, dan kun je ook alle records opvragen bijv..

Waar kan ik dat vinden??

 
@Redneck

Mischien zijn ze zo handig niet geweest om dat te doen dus zal dat nu niet lukken.

@Satslope

MoscAS gebruik ik in een originele secadoos en ik heb nog geen enkel probleem met een attack gehad.

Zelfs na reactivering van je kaart worden ook op de MoscAS kaart alle nieuwe MK vervangen.

Had al aangegeven dat je de file bij de Piccard Boys kan vinden.

Maar misschien heb je ook wel mail.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan