Hoe SIM kaart clonen ?

Je kan met een (KI) gekloonde kaart(Silver of Green card) bellen en gebeld worden,verder kan je tot 8 nummers op een kaart zetten.Ook kunnen veel meer nummers en sms berichten opgeslagen worden.

KI extractie duurt vrij lang(8..12 uur) en is helaas niet (meer) bij alle providers mogelijk

 
Originally posted by flup Omdat sommige diensten zoals Telford(nu o2) dit nog niet ondersteunen
Daarom heb ik niet voor Telfort/O2 gekozen. Nu zijn ze alweer Telfort. Als je vraagt hoelang die tarieven blijven bestaan kunnen ze niets schriftelijks bevestigen. Probleem is dat een nieuwe eigenaar zo de tariefstructuur kan wijzigen. Vooral als dat geen telecomboer is maar een financiële instelling... Geld schrapen van de markt en weer dumpen... Verder is Telfort/O2 wel goed denk ik.

 
Yupz, ik heb al wat meer dan een jaar een abo bij hun lopen, ben zeer tevreden over de ontvangst overal en de geluidskwaliteit etc. Helpdesk maak ik nooit gebruik van en aan de tarieven is in mijn abo eigenlijk niets gewijzigd.

 
Ik wilde voor de zaak een groepsabbo afsluiten. Ze konden me niets van tarieven vastzetten, vond ik toch te risicovol. Zaken doe je op papier vastzetten.... simpel...

Verder wel leuke aanbiedingen, maar ik kies voor zekerheid.

En ik moest dualsim hebben ivm de auto... dus ja... o2 gaf als alternatief 2 verschillende telefoonnummers/abbo's. Eentje voor mobiel en eentje voor auto... naja... zo kan ik ook problemen oplossen :)

Grtz

HAWKEYE

 
Ja ik zeg ook niet dat ze met alles goed zijn.

KPN kwam het eerst met dual-sim met zelfde telefoonnummer, het heeft toch nog een tijdje geduurt voordat Libertel ook inzag dat dit (vooral voor zakelijke klanten) interessant was en het ook ging doen.

Maar dat is waar je altijd op moet letten met een telefoonabbo, alle firma's af gaan en bekijken welke aanbieding of mogelijkheden voor jou qua prijs/kwaliteit/zekerheid het beste zijn, en dat verschilt nogal eens bij de verschillende telco's.

 
Jeps... Ik vond het echt jammer... o2/Telfort had/heeft echt leuke aanbiedingen... en hoor alleen goede dingen erover...

Ach ja. Het werkt... Ze zeiden wel eerlijk bij o2/telfort dat misschien hun SIM-card niet werkte in mijn auto. I.v.m. E-GSM of zoiets... mobieltje kan het aan, auto denkelijk niet... dus dat was een eerlijke verkoper... heb het niet geprobeerd met iemand anders kaart... was niet meer ter sprake nav andere aanbiedingen...

HAWKEYE

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan