Hoe steekt dat nu in elkaar die nieuwe regels?

Status
Niet open voor verdere reacties.
B

BenBem

Ik stel me deze vraag omdat ik al sinds het begin van dit board hier lees en schrijf. Eerst onder mijn eigen naam later als BenBem. Vandaag weer keurig geregistreerd/ingelogd en (vanwege het verzoek daartoe) braaf een e-mail adres opgegeven van een echte provider, zonnet.nl, in plaats van mijn tot nu toe gebruikte gmx.adres. Verdraaid, kom ik er als newbie uit en kan niet eens in mijn geliefde Atmel en 8515 topics gaan kijken. Niet leuk dus en naar ik vind, ook niet terecht. Wat voor norm wordt er nu toch gehanteerd? Eerst een cursus Spaans volgen om op de Spaanse funcard sites te kijken? Of zijn het aanloop-perikelen. Ik hoop in elk geval niet tot nieuws en kletspraat veroordeeld te blijven. Da's leuk voor tussendoor maar gaat op zich snel vervelen.

 
Zou je er dan maar niet gelijk een cursusje italiaans aan vastplakken ? Maar inderdaad ik zit hier met hetzelfde probleem zie ik net ,in de nog beschikbare forums mag niet over zinnige zaken gesproken worden omdat het anders al heel gauw op een vrijsckelservice gaat lijken (je moet goed oppassen wat je repliet) En de andere zijn gesloten,tegelijkertijd wordt er verwacht dat je antwoord met inhoud maar dat wordt weer moeilijk door de beperkingen.

benieuwd hoe dit opgelost gaat worden.

Geinponem

 
Wat we voor ogen hebben is dat eerst alle users zich weer reggen en dan kijken welke vertrouwde namen we tegenkomen en die krijgen dan meer rechten. Het is dus belangrijk dat je met je "vertrouwde" usernaam inlogt.

Het is voor ons als mod's ook allemaal experimenteel, dus er zullen best reacties komen als "En ikke dan?????".

Geef ons even rustig de kans eerst het bord weer vol te krijgen met users en dan es gaan kijken wie wie is.

 
@ Denktenk & Black Tiger,

De ontwikkelingen op het board gaan razendsnel, Lijkt Over*** wel, zeiden ze vroeger in de reclame. Zo kom je nergens in en zo heeft iemand het aangepast. Er wordt hier met alle energie gewerkt hoor. Zeker nog wat opgespaard tijdens de sluiting.

In elk geval dank aan degene(n) die de positieve wijzging tot stand gebracht hebben.

 
Ik had hem al voor je aangepast BenBem nog voordat ik deze posting gelezen had, we lopen meermaals over de userlijst heen, maar niet iedereen komt ons bekend voor en hij groeit met de minuut, dus het is wat lastig.

Ik zit hier zelf met zware griep dus ik kan ook niet lang achter het beeldscherm blijven zitten. 10 minuten en dan moet ik weer een half uurtje gaan liggen.

En zo proberen we de zaak recht te krijgen.

Maar zoals ik al in een eerder topic zei, het kan even duren, maar het komt wel. Net zoals Denktenk zegt, we hebben maar een beperkt aantal handen en het loopt storm momenteel.:)

Voor wie het interesseert, we hebben nu al net over de 9.800 hits.

 
Dat het storm loopt kan je merken als je de e-mail notification hebt aanstaan. Tjonge wat een drukte.

Maar wat ik zeggen wilde, BETERSCHAP !

 
Zo te zien er veel leden van s**4**l mee verhuist naar dit board. Mischien goed voor de mod's om, zolang het nog kan, eens te kijken naar deze groep gebruikers en hun membership daar. Mischien maakt dat de beoordeling wat makelijker.

Voor de rest alleen maar lovende woorden over dit nieuwe board.

Groet,

B.W.

 
Allereerst beterschap aan Black Tiger !!

Met 9600 hits is het volgens mij bijna niet

bij te houden.

Als ik de uitleg over de nieuwe regels goed heb

begrepen dan kunnen de oude members zonder problemen

in alle forums komen, alleen moeten ze met het handje

wel eerst vrijgeschakeld worden door de beheerders.

Tot nu toe geld dit jammer genoeg niet voor mij.

Ik denk dat dit voor sommige gebruikers niet geheel

duidelijk is. Misschien een idee om de tekst aan te

passen met iets als : dat het een dag kan duren

voordat er vrij geschakeld wordt (oude members)

Groeten Wim

 
Black tiger al vast beterschap ik ben ook niet aan de griep golf ontsnapt maar ben weer beter en wat het storm lopen betreft ja de mensen zoeken nu ook een anderbord om toch verder te gaan met hun hobby sattv veel suk6 met het bord.

G.r Pecari

 
@pecari: ja klopt, na het stoppen van s**4**l blijven er momenteel 2 grotere boards over (nederlandstalig) en dat zijn de satnerds en wij. Gezamenlijk proberen we op te vangen wat er op te vangen is. Maar het gaat enorm hard op het ogenblik het is gewoon niet bij te benen maar dat komt nog wel.

@enter81: bijna, oude members komen er niet meer automatisch/handmatig in, wel de oude members van wie we weten dat ze zich in het verleden ook voor de hobby hebben ingezet. De oude members die alleen maar kwamen als men weer eens keys nodig had of als het beeld op zwart stond, die krijgen deze toegang niet.

Ik ben jouw naam wel tegengekomen in de userlijst, maar mijn kop staat bol dus we kijken er straks even naar met de andere mods.

 
Een kleine bedenking bij het selecteren van members.

Door het vele volgen van links, en lezen van alle mogelijke post ben ik eindelijk zover dat ik een klein beetje kan meepraten over satstuff. Lees en leer, deze raad werd steeds gegeven als er weer eens een stomme vraag opdook. Dit is natuurlijk de waarheid als een koe, maar als je dan probeert alles zelf op te lossen en vermijd om stomme vragen te stellen, krijg je geen algehele toegang meer, dus, gaan we dan posten om te posten? er gaat nogal geslijmd worden, en ik wens de selectoren dan ook veel succes met het spelen van god.

 
Hallo Black Tiger

Ik weet dat je het druk hebt en dan ook nog met

griep. Ik moet toegeven dat ik niet iemand

ben geweest die op alles op het board

heeft geantwoord.

Ik wilde dit alleen maar doen als ik het antwoord

voor 100% zeker wist en was zelf in het begin

nog maar een rookie.

Slechte antwoorden heeft niemand wat aan en

geeft alleen maar narigheid aan de andere kant.

M.a.w. doe rustig aan en ik zie wel wat er uit komt.

In ieder geval bedankt voor de moeite

Wim

 
Als eerste BT beterschap! Het was van't weekend zeker toch nog wat te koud daar in het hoge noorden. :)

Het gaat bij deze niet over goden of machtsspelletjes van hobbyisten.

Het gaat juist over bescherming van de hobbyisten.

Een andere partij speelt met "macht" en dwarsboomt daarmee niet alleen de freeloaders, maar vooral ook de hobbyisten.

Net zoals in het echte leven moet je ook hier voortaan je sporen verdienen of verdiend hebben.

Dat kan ook op een andere manier dan in de member secties.

Als je alleen geinteresseerd bent in die secties, dan zijn je bedoelingen moeilijk in te schatten.

Ben je meer algemeen in de sat-materie geinteresseerd, dan dus wat gemakkelijker.

Ook kun je daar laten zien wat je inmiddels hebt opgestoken, want er komt bij deze hobby echt wel wat meer kijken dan kaartjes en proggertjes.

Overigens is het standaard antwoord op de frase "domme vragen" op het FUNboard tot nog toe altijd geweest dat er alleen domme antwoorden bestaan.

 
Toch wel jammer dat ik er ook niet in kan komen!

Ik wil hier niet gaan lopen zeuren maar ik had toch al een flink aantal berichten gepost op de vorige Funboards.

Verder moet ik zeggen dat ie lekker snel is.

Groeten Satlook

 
Grinnik, die zware griep is wel *ergens* goed voor. Je hebt meteen iemand bij de hand die dit board prima laat starten en in de gaten houdt...

 
beste satters,

het is mij helemaal niet te doen om perse toegang te krijgen tot de special members sectie, als je al een tijdje hebt rondgesmurfd in het satwereldje vind je altijd wel ergens je gerief, maar om het in vraag stellen van wel/niet special member criteria. uiteraard komt het aan jullie toe om al dan niet iemand te selecteren, en om welke reden dan ook uit te sluiten, het is jullie site, het geeft alleen zo'n wrang gevoel, you know.

 
Ja, we begrijpen de gevoelens hieromtrent, maar zoals je weet krijgt iedereen dezelfde kans.

Het gaat er niet om dat we niet willen maar het is een kwestie van keuzes maken.

Ofwel je timmert de zaak geheel of gedeeltelijk dicht ofwel je wordt zowiezo al offline gehaald wegens het "vrijelijk verspreiden van info met het doel...." nu is het in elk geval niet meer vrij.

De keuze is in elk geval zo snel gemaakt.

Proberen zo te blijven of helemaal underground. Volledig open schijnt niet meer te kunnen.

Wat dacht je van het wrange gevoel als je users steeds opnieuw moeten reggen en je telkens opnieuw de zaak moet opzetten, nieuwe servers zoeken etc.

MAS3 heeft het een paar postings terug perfekt omschreven hoe het zit.

Gewoon geduld uitoefenen, het komt allemaal wel op zijn pootjes terecht.

[Edited by Black Tiger on 08-02-2001 at 22:44]

 
het is helemaal niet de bedoeling iemand te jennen, ik besef maar al te goed wat een werk er hier geleverd word, en kritiek is zo makkelijk, alleen effe devils advocate gespeeld, als de boel maar open blijft hebben we zowiezo al een hoop info. case closed.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan