Hoe werkt E-Groups ??

M

MAS3

Hoe krijg ik dat aan het werken?

Misschien kan er iemand die er ervaring mee heeft even een mini FAQ-je van maken

Is de aangevraagde satellitefun group al te gebruiken?

 
Ja die moet al te gebruiken zijn.

Volgens mij moet je bij www.egroups.com op "join" klikken en dan satellitefun kiezen of zoiets. Ik weet het zelf ook niet exact.

 
ga naar de boven genoemde link en registreer je. vervolgen kan je naar een discusie groep b.v. sateliet ingeven in de zoekmachine. en bij de gewenste groep vragen of je tot deze groep mag toetreden. als je wordt toegelaten kan je kiezen om alle berichten door te sturen naar je email of om ze op het www te bekijken. je kan van verschillende groepen lid worden. een soort board dus.

 
Ik kan helaas satellitefun nog niet vinden in de e-groups. Wel diverse andere satelliet forums.

Morgen proberen we het opnieuw.

Aznar

 
Nee,die kun je ook niet in de zoeklijst vinden want die staat niet in de zoeklijst, maar is wel al actief.

Een aantal mensen zitten er al in.

 
Je neemt 1 of andere group in E-groups en je veranderd dan de naam van de URL naar Satelittefun, en voila, je zult zien.

Groetjes Johnny.

 
Wel juist schrijven natuurlijk en niet zoals ik hierboven deed, "Satellitefun" moest het zijn.

Johnny.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan