Hoe word!

P

peez

hallo allemaal,

soms vraag ik me af, hoe word je een Special Member?

In sommige topics zie je dat Special Members een vraag stellen die je van een beginner zou verwachten.

ik wil niemand op zijn ziel trappen, maar ik vraag het me toch af.

 
Misschien met een goede financiële bijdrage?? :)

Ik denk dat de beheerders daar een zinniger antwoord op hebben.

 
Special member wordt je als je:

a) door de commissie komt: dwz als je io voldoende kennis of zinnige inbreng op het bord tentoonstelt.

b) Op voordracht van een 3e (criteria hetzelfde).

Eén en ander is natuurlijk moeilijk vast te stellen, en er zal er best es één doorheenslippen (zoals je fijntjes vaststelt),maar het is een gigantische klus om én het bod te runnen én users te screenen.

Desalniettemin denken we dat we door deze formule op het goede pad zijn, en we best wel es een foutje maken.

 
Ik denk dat zelfs een moderator een beginners vraag

kan stellen.

Een beginners vraag wil niet zeggen dat je er niets van af weet je kunt niet alles weten

alleen vraag je dan iets over een onderwerp waar je nog

niet zo in thuis bent dus moet je ergens... beginnen...

Is er soms iemand die echt alles weet? en kan.

Denk het niet.

Samen komen we een heel eind.

 
Nou ik ken er een paar die echt overal antwoord op weten..

Geintje

nee natuurlijk weet niet iemand alles:)

 
@ prom

Tuurlijk kan een moderator een beginners vraag stellen.

En natuurlijk kan je niet alles weten.

Maar als je een vraag stelt, neem dan eerst de moeite om de

topics te lezen waar over je een vraag stelt.

De meeste antwoorden op je vraag staan daar al.

Zo kan je best wel veel wijzer worden.

 
PeeZ, wat jij daar zegt is precies wat wij de mensen duidelijk willen maken. Mooier kon het niet gezegd worden!

Overigens ter duidelijkheid in het algemeen. Niet alle Special Members zijn moderators!!!

Maar zowel Special Members alsook Moderators kunnen beginnersvragen stellen, wij zijn immers ook niet in de kennis gewassen.:)

Echter... soms stellen sommige SM members wel hele erge beginnersvragen. Dat zijn ook de SM members die het risico lopen weer terug te gaan naar een normaal level.

Ook daar wordt op gelet namelijk.

Maar zoals denktenk al zei, het is enorm veel werk met zoveel users en soms slipt er wel eens eentje door.:)

 
@peez

Allemaal waar

Ik bedoel ermee de groep mensen die even iets willen weten

wat soms wel dom over kan komen maar als je het effe niet weet kan je het gewoon vragen of het net af struinen.

Maar natuurlijk eerst topics lezen over wat je wilt weten helemaal mee eens.

Als je echt alles leest (moet je wel veel tijd hebben)

hoef je zelf bijna niets meer te vragen.

Maar ja iemand zal toch de eerste vraag moeten stellen

anders valt er niets te lezen.

 
En dat is ook een waarheid als een koe! Zonder vragen is er niets te lezen. Zeer juist.

Men moet gewoon niet bang zijn om een vraag te stellen, iedereen leert nog altijd bij.

Maar uiteraard, net als al eerder aangegeven, eerst even de zoekfunktie bijv. gebruiken om eens te zien of de vraag al niet eerder aan de orde is geweest.

 
Mijn moto is al jaren: Je bent nooit te oud om te leren. van lezen is nog niemand dommer geworden :))

En inderdaad niemand kan alles weten, maar samen weten we best veel......

cu, John.

 
Alleen gekken weten alles ;-) en zeker...... hehehe

Wat maakt het uit of je Special Member of Junior Member bent..

Wie weet helpt het als je je zelf heel erg in zet voor het board :)

Als je geluk hebt vragen ze je of je Special Member wilt worden hehe... en zo niet veel Fun ;-))==>>

Grtz

*origin: Domme Vragen Stel Je Niet ;-)Als Je Niets Vraag Of Durft Te Vragen Ben Je Of Blijf Je Dom !

 
Kijk! Dat is er eentje die doorheeft hoe het in elkaar zit.:biggrin:

 
Jij begrijpt het helemaal gezocht, :) leuk weet je als jullie dit allemaal zo zouden doen waren we allemaal Special Member, ga zo door.

suc6 Helgo

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan