Hoe wordt ik een Almelo'er...

Originally posted by twilight
Nou examens?

Als jij binnen 1 uur, 10 vrienden kunt maken in de wijk, De Kerkelanden, dan ben je een "echte Almelo'er"...

P.s Vago mag je niet helpen!

GR Fred.

Voor de nieuwkomers de kerkelanden ligt naast de wijk aalderinkshoek.

Je kunt er ook via de wierdensestraat in.

Groeten cb1

+ Enkele gaatjes in je borstkast.
"Almelo Actief,Almelo Bruist"

Het stoplicht gaat op rood, en het gaat op Groen,

In Almelo is altijd wat te doen.

GR Fred.

hahahahahah Tijgertje ik dacht altijd dat maastrichters reservebelgen waren in plaats van andersom ...,maar heb me blijkbaar toch vergist want dat waren de brabo`s al die reservebelgen ,,,..
ach wij tukkers blijven altijd nuchter en respecteren het andere volk ...

uit de aren schiep god de twentenaren ,uit het kaf en de resten de mensen uit het westen ........

zo ging ie toch tukkers rules ...

Allen dat Grolsh is Gross ..... niet te banken !

Voor de rest is Twente OK ! Vooral Zuidkamp VLB. Twente waar ik dus jarenlang mocht vertoeven als LM'er .... heel fijn !
Alleen dat Bier .... kon er maar niet aan wennen .

Cya ...

Die hebben wij ook Supersip:
Uit gouden korenaren schiep God de Maastrichtenaren, en uit het restant.... de overigen van het land.:biggrin:

Hoe dan ook, ik mag jullie volkje wel.... en daarnaast... je kunt er ook goed vissen!

Originally posted by twilight
Hier een paar geslaagde kandidaten!

'http://www.aavisie.nl/indexpolitie.html'
Blijkt dat ze daar ook on-line les geven hoe beroeps en amateur kamereu elkaar in het weekend vermaken:
"Almelo?r beledigt politiemensen
Een 24-jarige Almelo?r beledigde zaterdag twee agenten in de Grotestraat. De politie sprak hier twee mannen aan vanwege een vernielde ruit. Een van de twee aangesprokenen gaf aan dat de politie maar moest vertrekken en sloeg grove taal uit. Hierop is de man aangehouden en naar het politiebureau gebracht, waar hij is voorgeleid aan de officier van justitie en vervolgens is de man opgesloten."

En on-line theorielessen Almeloos autorijden:
"Dronken automobilist klemgereden
Zondagavond werd gemeld dat op de Bevrijdingslaan een dronken automobilist die een aanrijding had veroorzaakt door 2 getuigen was klemgereden. De getuigen, twee 21-jarige Almelo?rs, zagen dat de 32-jarige dronken Almelo?r op de Ootmarsumsestraat een verkeersbord omver reed en er vandoor ging. De getuigen hielden de man vast tot de politie kwam. De veroorzaker had geen rijbewijs en is aangehouden."

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan