Hoe zoek je nou eigenlijk iets???

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.200
Waarderingsscore
584
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Via PM en dergelijke worden mij vaak veel vragen gesteld of ik iets kan vinden wat de persoon die dat dan zoekt niet vinden kan?

vaak zit het hem in de manier van zoeken, je zoekt eerst op het item wat je zoekt, vindt je het niet direct dan ga je zoeken op dingen die met hetgeen te maken hebben wat er gezocht wordt.....

Nou heb ik daarvoor het geluk dat ik hiervoor een goed "hulpje" heb wat voor mij erg veel kan vinden, en hiervoor heeft hij mij nog steeds niks gevraagd, alles heeft hij tot nu toe voor niks gedaan. :biggrin:

Zijn naam willen jullie zeker wel weten???

Nou die vertel ik wel hoor, hij heet: Google

Ook nu weer krijg ik een pm, en ik ga er op zoeken, maar nou wil ik weer terug pmen, want ik stuit op iets wat ik even niet begrijp...

Er wordt dus gezocht naar en film, genaamd Ben uit 1972 nou schrijf ik in mijn reply, dat zoeken naar dingen die maar uit 3 tekens/letters bestaan op de meeste forums niet kan!!!

Maar ok? ikke zoeken via mijn grote vriend, wetende dat het zoeken op een naam als "ben" problemen oplevert kijk in in de erbij gegeven link of er nuttige info bijstaat, en ik pik daaruit het woord "willard"

Dus de eerste hit bij Google is willard en verrek het gaat over hetgeen men aan mij vroeg!!! Maar is het de horrofilm uit 1972??? Dat zoek ik nog uit...

Maar nou nog zien te vinden in de Binaries... :biggrin:

Kortom het motto: ontleden, lezen, en dan goed zoeken. ;)

Marc zodra ik het nzbtje heb komt hij jou kant op. :biggrin:
 
Nou ja freggel, je maakt weer een brede vraag, en daarom een breed antwoord.
Zoals je zegt kun je via google heel veel vinden, en dan vooral informatie (tekst, uitleg of links).
Wil je films dan zoek je via binsearch of de searchengine van je provider of van een newsreader.
Dan wordt er gezocht naar spul wat al gepost is.
Wil je echter iets speciaals dan kun je een verzoek tot posten plaatsen op een geschikt platform of newsgroup. En mogelijk gaat iemand iets posten.
Maar als je een beetje creatief zoekt zul je al veel vinden.
Zo vond ik tamelijk veel leuk muziekspul op a.b.dvd.music.
Daar wordt niet zo gek veel gepost en driekwart is voor mij niets, maar omdat ze weinig nzb's plaatsen vind je ze niet. Hij is nog net in te lezen in een reader, en je kunt zoeken.
Zo zijn er wel meer groepen. Je moet er gewoon bij uitkomen.
Maar waarschijnlijk wist je dit alles allemaal al.
Grtz.
 
????????? Ik snap ff je probleem niet.
"Ben 1972" levert 3040 hits op en de eerste de beste is al meteen al raak.
Ja dus, het is de horrorfilm.
Nou nog 'n verzoekje op FTD plaatsen en dan maar duimen draaien.
 
Zal wel niet te vinden zijn.
(of aanvragen ,zoals al werd geschreven)
Ik wacht wel op een poster,en anders koop ik hem wel ooit,
Ik heb alle tijd,...voorlopig kan ik nog genoeg kijken.
Ik heb nu meer dvd films dan geld.
Bedankt voor de moeite Freggel.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan