Hoeooeeeooooeeo spannend!!!

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Lid sinds
28 okt 2007
Berichten
7.528
Waarderingsscore
649
Punten
113
Leeftijd
74
Locatie
Een stoplicht op rood.
AMSTERDAM - Op Nederland 1 wordt zaterdagavond een extra uitzending van Het Sinterklaasjournaal uitgezonden.

Wat er precies aan de hand is, wil een woordvoerder van de NTR niet zeggen.
? NU.nl/R. Derks"Naar aanleiding van een bijzonder en urgent nieuwsfeit heeft de NTR, in overleg met de NPO, besloten tot het inlassen van een extra uitzending van Het Sinterklaasjournaal", luidt een verklaring van de omroep.

"Gezien de ontwikkelingen is het op dit moment niet mogelijk nadere mededelingen te doen."

Of we ons zorgen moeten maken over de gezondheid van Sinterklaas, weet de woordvoerder niet. Het journaal wordt om 19.50 uur uitgezonden op Nederland 1.
 
Urgent? spannend? Is ie in de burcht langs geweest en heeft hij nu nakomelingen?
Treed hij alsnog in het huwelijk omdat hij nu misschien wel moet?

Zit ie vast voor smokkel van het ??n en ander? Voor hem is tenslotte ook crisis in Spanje en komt hij dit jaar een keer niet bij ons langs.

Ik kan er even niet van slapen, erg spannend allemaal :)

Grt. Parabolica.
 
Het paard is ontvoerd door de ??????????
 
Die lange wandelaar, ook wel bekend als de "pacer", blijkt toch niet OBL te zijn geweest...
 
Ik denk dat door de economische crisis zijn contract niet word verlengt en dat ie de laan uitgestuurd word en dit jaar in :country_spain: kan blijven.
Er zal wel bezuinigt worden door Rutte en we alleen nog de :santa: zien dit jaar.
 
Blijft een priester en misschien bekend hij na al die jaren.
 
exciter;215558 zei:
Blijft een priester en misschien bekend hij na al die jaren.

hahahahahahahahahahaha geweldig.....
 
Bedoel je Kees dat wulps meiske .

Dan ga ik me stout gedragen zodat ik bij haar mag "komen"
 
the matrix;215565 zei:
Bedoel je Kees dat wulps meiske

Was dat maar waar, maar helaas het is Kees de broer van het wulpse meiske.
 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan