Hoera de verkiezingen komen er weer aan

boets

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
16 mrt 2001
Berichten
1.496
Waarderingsscore
258
Punten
83
Leeftijd
64
Locatie
boetsenbos
Laatste nieuws van uw politiek verslaggever B.
Als je denkt dat Trump een malloot is, nou hier in Nederland lopen grotere malloten rond. Man man man moet niet gekker worden.
Verkiezingsbelofte van onze vrienden van Groen Links.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1455469319/gl-wil-10-000-startkapitaal-voor-alle-18-jarigen
Gaat dus never niet gebeuren en dat weten ze donders goed. Maar ja, als je tussen de18 en 23 jaar bent, altijd leuk natuurlijk om je stem op ze uit te brengen,
wie weet, niet geschoten is altijd mis,
O ja, pssssst, niet verder vertellen hoor dat ze 5 jaar geleden zelf hebben in gestemd om de studiebeurs af te schaffen.

B.




 
Haha, die half marokkaan van een Jesse Feras Klaver denkt met dezelfde truc als Rutte deed te kunnen winnen! Rutte was wat bescheidener met zijn 1000 euro, die knuppel denk het met het tienvoudige te kunnen winnen!
....waarschijnlijk gaat het hem lukken.  :stupid: :stupid:
 
boets zei:
O ja, pssssst, niet verder vertellen hoor dat ze 5 jaar geleden zelf hebben in gestemd om de studiebeurs af te schaffen.

En geen student die toen het vermoeden had dat dit zoveel impact op hun leven zou hebben.

Persoonlijk vind ik dat een goed opgeleide werknemer een aanwinst is voor het bedrijfsleven maar ook voor dit land. Daarom blijf ik het maar raar vinden dat als iemand studeert zich daarvoor diep in de schulden moet steken. Arm of rijk, iedereen moet betaalbaar kunnen studeren.
 
Studiebeurs moet gewoon terug en wat mij betreft. Afschaffing daarvan heeft er toe geleid dat er velen niet meer verder gingen leren, met alle nadelen van dien, ook voor de economie.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan