hoeveel mk om te loggen

I

ilya

Ik heb bij toeval via, via wat MK01 en Mk04 te pakken gekregen van een aantal providers.Wat mij opvalt is dat b.v. bij provider A

uitsluitend MK01 wordt prijs gegeven, terwijl er bij provider B. Mk01 en Mk04 aanwezig zijn..Daarnaast bestaat de PPUA uit 3 bytes.Ik dacht dat dit er 4 moeten zijn.Of moet je de 4e byte als 00 zien??

Dus vol spanning ging ik met Walb. loggen.Helaas bleef Walb hangen bij "processing reset".M.a.w. wat moeten de juiste settings z\ijn. Verschillen deze per provider.Geen flauw idee.Er is te weinig documentatie hiet over.Wie heeft er goede ervaring mee???

ILYA

 
>Ik heb bij toeval via, via wat MK01 en Mk04 te pakken gekregen >van een aantal providers.Wat mij opvalt is dat b.v. bij provider A

>uitsluitend MK01 wordt prijs gegeven, terwijl er bij provider B. >Mk01 en Mk04 aanwezig zijn.

Ja, hoe meer hoe beter. Als je ze allemaal hebt pak je alle updates mee voor die kaart.

Meestal worden ze echter niet tegelijk gebruikt.

>Daarnaast bestaat de PPUA uit 3 bytes.Ik dacht dat dit er 4 >moeten zijn.Of moet je de 4e byte als 00 zien??

De laatste is de custwp en daar zijn meerdere goeie van.

>Dus vol spanning ging ik met Walb. loggen.Helaas bleef Walb >hangen bij "processing reset".M.a.w. wat moeten de juiste >settings z\ijn. Verschillen deze per provider.Geen flauw idee.Er >is te weinig documentatie hiet over.Wie heeft er goede ervaring >mee???

De instellingen zijn afhankelijk van de module/ontvanger (indien embedded) En daar moet je gewoon mee expirimenteren tot het werkt.

 
@Activ, nog effe over de PPUA 4e byte.Ik dacht al dat de 4e byte deCustwp is.Wat mij opviel is dat men uitsluitende 3 bytes van de PPUA prijs gaf.Ik denk dat dit gedaan is om de anonimiteit veilig te stellen.Betekent het dus voor mij om in dit geval gewoon dus aan te vullen met 00???En met walbanger kan je zienwelke er vrij zijn!!!Touwens watvoor ervaringen heb jij met viaccess?

ILYA

 
Ja, de custwp kun je gewoon op 00 zetten.

Met viaccess heb ik prima ervaringen. Is vrij duidelijk verwant aan d2mac. Net als seca.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan