Hoezo lollige uitspraken??

Knappe juf Judith heeft door dat de resultaten van Flupje achterblijven,

dus vraagt ze naar de reden.

"Ik ben verliefd," zegt Flupj

"O, dat is niet erg hoor, maar op wie?"

"Op u," zegt Flupje "Maar Flupje toch," zegt juf Judith, "dat kan toch

niet, ik wil gewoon een vriend van mijn eigen leeftijd en geen kind!"

"Nou, dan gebruik ik toch een condoom!"

 
Subject: Blond...

Een blinde man gaat een vrouwenbar binnen. Hij loopt naar de bar en bestelt iets te drinken.

Nadat hij een tijdje heeft gezeten, roept hij naar de persoon aan de tap "Hee, wil jij een blondjesmop horen?"

De hele bar wordt in een klap muisstil.

Met een diepe, dreigende stem zegt de vrouw naast hem "Voor u die mop vertelt, meneer, moet u vijf dingen weten:

Een = De persoon achter de tap is een blonde vrouw.

Twee = De uitsmijter is een blonde vrouw.

Drie = Ik ben een 1,90m grote, 100 kilo zware blonde vrouw met een zwarte band in karate.

Vier = De vrouw die naast me zit, is een blonde vrouw en is een professioneel gewichthefster.

Vijf = De vrouw aan jouw andere kant is een blonde vrouw en doet aan worstelen.

Ik raad u aan om er eens goed over na te denken, meneer.

Wilt u die mop nog steeds vertellen?"

De blinde man denkt enkele seconden na, schudt zijn hoofd en zegt: "Nee, niet als ik 'm vijf keer moet gaan uitleggen."

 
Hoelang duurt een eeuw? Altijd maar voort

Wat is een plattegrond? Een plattegrond is een stuk grond dat plat is.

Waarvoor dienen de windmolens in Nederland? Nederland is een tropisch land.

Als het te warm is zorgen ze voor afkoeling.

Wat is een penis? Een penis is wat je moet plassen in de wc.

Symptoom van zware brandwonden? As

Een ander woord voor creationisme Reconstructietheorie

Een onderdeel van het menselijk skelet De bekkens

Nieuw soort roofvogel: Pastagier (heeft het gemunt op uw deegwaren).

I.p.v. loopkippen schijnen er ook loofkippen te bestaan. (Verliezen die al

hun veren in de winter?!)

Een eicel nestelt zich vast in het vruchtvlees bij de baarmoeder.

De studenten hadden het over "geniale organen". (Wellicht bij een "geniale"

vraag naar genitale organen.)

Waarom zit een kindje in een autostoeltje het veiligst als het stoeltje

achterstevoren staat?? Anders krijgt het kind WIPLES

Wat gebeurt er bij het laden van een condensator? De elektronen springen in

het rond.

Wat is het verschil tussen een dynamo en een alternator? Het ene is

vierkant, het ander rond.

In de strijd tussen het Engelse en Franse vorstenhuis, steunde Mr. Bemoeïal

K.VII de onderlinge ruzies tussen Hendriks zonen en hun vader.

Hoe ontstonden steden? De steden ontstonden doordat er mensen in de stad

gingen wonen.

Waar had de Guldensporenslag plaats? In Newcastel in 1349

 
Een man van rond de dertig staat met zijn ogen dicht , werkelijk te genieten terwijl hij wordt gebeft door een vrouw van een niet te bepalen ouwderdom , namelijk om en bij de vijfentachtig...............

Aan de andere kant van de wereld is een koorddanser een levensgevaarlijke act aan het doen op een hoogte van ongeveer 250 m

Beiden hebben op hetzelfde ogenblik hetzelfde gedacht in hun hoofd

Wat zou dat kunnen zijn

ondertussen ligt de koorddanser in het hospitaal , en de jonge man is homosexueel geworden

hun enige gedacht was" NIET NAAR BENEDEN KIJKEN"

 
Je kunt wel merken dat flup dit soort postings aandachtig leest want hij heeft gelijk.;)

 
LoL :)

Tja..de rest van de postings ook aand8ig gelezen hoor..maar dit viel gewoon ff op :biggrin:

 
Het was enkel een test

moest natuurlijk gepijpt worden

 
Och, het is maar net vanaf welke kant je het bekijkt.

In dit geval was de vrouw dus duidelijk aan de achterkant bezig en vond de man in kwestie het dusdanig prettig dat hij later zijn heil bij zijn eigen geslachtsgenoten zocht.

Mooie verklaring, of niet?? :biggrin:

 
Dit is nu echt het prettigste aan het niet kunnen editten van de mails , als je een fout doorstuust kan tenminste iedereen ermee lachen (al geef ik toe ik ben ook niet van de slimste) :;-):

 
Bij een rondtocht in Europa, bezoekt de Paus Zandvoort om een paar dagen tot rust te komen.

Zijn Pausmobiel rijdt langs het gouden zand als er plotseling een enorm gekrakeel ontstaat ergens bij de vloedlijn.

Ze rijden er naartoe en als ze daar aankomen ziet de Paus, net voorbij de branding een man in het water die een Duits voetbalshirt draagt en die in grote paniek probeert te ontkomen aan de kaken van een 4 meter lange haai.

Op datzelfde moment komt er een speedboot aanvaren, met daarin 3 mannen, die een Nederlands voetbalshirt dragen.

Een van de mannen schiet onmiddellijk een harpoen af, die de haai in de kop raakt, waardoor het beest stil in het water komt te liggen.

De andere 2 mannen trekken de Duitse drenkeling, bloedend en half bewusteloos uit het water en beginnen met roeispanen op de haai in te slaan.

Vervolgens trekken ze ook de, inmiddels dode haai, uit het water.

Plotseling horen de mannen iemand schreeuwen dat ze naar de kant moeten komen.

Het blijkt de Paus te zijn, als de mannen bij de Paus zijn aangekomen zegt de Paus: "Ik geef U mijn zegen voor deze dappere en onbaatzuchtige redding".

Ik had begrepen dat er veel problemen zijn geweest tussen Duitsers en Nederlanders en dat ze elkaar haten maar ik zie nu dat het niet waar is en dat uw beider landen een verlicht voorbeeld vormen voor de manier waarop alle landen en rassen met elkaar moeten samenwerken.

Hij geeft allen de zegen en rijdt weg in een wolk zand.

Als de Paus wegrijdt zegt de man met de harpoen: Wie was dat eigenlijk????

Zegt een van de anderen: Dat is Zijne Heiligheid de Paus, hij staat in direct contact met God en heeft toegang tot Zijn oneindige wijsheid.

Nou, zegt de harpoenier, hij weet in ieder geval geen ene moer over de jacht op haaien, is ons aas nog bruikbaar of moeten we een nieuwe van het strand halen?

het leven is te kort om te balen dus geniet er maar gewoon van.... ;)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan