Hoge beloning

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou bij de politie hier bestaat het meerendeel uit jongere agenten die wat van hun Jan willen maken met hun pakkie doen.

Beetje uit de hoogte doen en de baas spelen, en bekeuringen uitdelen voor allerlei kleinigheden.

Als er echter echt wat loos is, wachten ze eerst een half uur, dan verzamelen ze met een groep en dan gaan ze pas eens kijken of het nog nodig is om in te grijpen.

Leer me ze hier maar niet kennen.

Maar wat betreft de straffen ben ik het wel eens dat die voor diverse delicten vele malen te laag liggen. En daar zou de wetgever iets aan kunnen veranderen.

Ook moesten ze beter slachtoffers beschermen. Niet de slachtoffers een civiele rechtzaak laten beginnen om schade te verhalen, maar dat zou justitie moeten doen voor hun. En als er niks te plukken valt, dan hou het maar met bedragen van 50,- per maand in van hun uitkering anders blijven ze toch aan de gang.

Geen geld meer over na meerdere van die veroordelingen, dan lijkt me oprichting van werkkampen waar ze bijv. verplicht moeten werken (al is het maar fietswielen in elkaar zetten) een heel goede oplossing.

 
Politie is gewoon triest die jongens kunnen er misschien ook niets aan doen door inderdaad de wetgeving, maar ze moeten er echt eens wat aan gaan doen !

politie en het leger gewoon samen voegen op een of andere manier en wat strenger op gaan treden als je niets verkeerd doet heb je ook niets te vrezen zeg ik altijd maar (oke wat masterkeytjes )

De oude kazernes kunnen ze misschien gevangenissen van maken en gewoon die straatlui en ander onkruid gewoon is een weekie op water en brood zetten en wasknijpers in elkaar laten zetten ,en worden ze een week later weer opgepakt 2 weken en ga zo maar door

We dwalen een beetje af maar ik wou ff kwijt dat ik niets tegen de politie hebt (waarschijnlijk zitten er ook politie mensen hier met de hobby sat )maar ze moeten eens wat anders doen dan te flitsen met 3 km te hard en van die boelshit !

en een reactie is natuurlijk altijd leuk daar zijn boarden voor

als het maar leuk blijft !

Robbie

 
Laten ze de ouders van jonge krimi's maar eens goed aanpakken, tenslotte falen die in hun opvoeding.

Nu hoeft dat niet gelijk gepaart te gaan met celstraffen maar meer met een goede cursus "hoe houd ik mijn kind van de straat en leer ik hem iets nuttigs te doen met zijn leven".

En wat betreft die inbrekers die ook moeten leven BT, daar kunnen we nog wel een mooie discussie over voeren want volgens mij is er zat eerlijk werk te vinden wat ze kunnen doen om te overleven.

Enne, ik weet niet waar je het over hebt maar zoals uiteraard iedereen op dit board steel ik niets van onze goede providers en betaal ik gewoon voor het niet kijken naar hun programma's.

En voor wat betreft de buitenlandse programma aanbieders, die vallen buiten de wet in Nederland!! (wetboek regel zoveel paragraaf zoveel, met dank aan een bekende jurist!)

 
ach die ouders zijn over het algemeen frans/arabies talig.

dus "om 2200 uur binnen zijn"maar dan wel met een

echostar(immers erg bekend in dat land).

en de politie,hou der overop komen hier regelmatig

een krat bier brengen,om voor "educative doeleinden"

xzone gratis te kijken. haha

je mag wel expirimenteren met c+.maar gratis kijken homaar.

jezus wat een moeilijke woorden.

 
zo,,,, we gaan ons op gevaarlijk terrein begeven,dus ik sluit voorlopig dit topic !.

wanneer er een nieuwe ontwikkeling zich voordoet kan er een nieuwe thread aangemaakt worden.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan