Homepage bouwen

C

coolxx

hallo ik wil een satelliet homepage gaan maken maar wie weet wat ik er allemaal moet gaan opzetten om hem intresant te maken voor de bezoekers

dus zit eve in deze post wat jij op een homepage wil dan ga ik proberen een super page te maken .

 
1) New Key Page link,

2) Freeseka link,

3) Devoy link,

4) MK01 & PPAU link.

;-)

 
Eeh, alle werkende ppua en mk01's van alle providers enne.......

Oja, zoveel mogelijk files waar c+ een enge ziekte van krijgt en de keys van nu tot en met het jaar 2005.

Kortom, met deze ingredienten heb je een echte SUPER pagina!!

 
Ook graag een mailling list er in, met iedere keer als er nieuwe files zijn we automatisch deze van je binnen krijgen :)

Als je dan ook nog kan zorgen dat hij langer als 2 weken online blijft ben je helemaal een goeie!

succes

Remco

 
he we zijn bezig en we zijn nog even met een taktiek bezig om uit te zoeken hoe we het langst kunnen overleven

maar daar komt wel een oplossing op

 
hallo als ik die page ga maken dan is het grootste probleem dat je op een gratis server een soort contract tekent

daar staat in dat je geen ilegaale dingen er op mag zetten of

publiceren en das nou het grootste probleem maar ik ben op zoek naar een oplossing

 
ik bedoel daar dus mee dat bv een eene lycos mijn page er zo mag af donderen en ik ben hem kwijt

als die ene freek of zo lycos e-mailt en zegt das ilegaal in nl en andre landen dan kan lycos het er af gooien

dus als iemand nog een site weet of land waar het niet ilegaal is om sateliet televiese te kraken zet het eve in deze post of een homepage server zonder disclaimer dan ben ik heel erg blij

 
een wat voor ding ????????? hoe heet dat waar kan in info vinden

 
Je weet wel..een pluzblokker. Hiermee voorkom je dat ze thuisadres kunnen achterhalen. undercover snap je :)

 
He he. loop die jongen nou niet zo in de maling te nemen.

@coolxx gewoon beginnen, pleur er maar wat op. probeer je te onderscheiden van anderen. probeer wat uit, gewoon wat aanmodderen dus. linkjes naar sites zijn volgens mij nooit verboden, dus die kan je er altijd opgooien. oh ja, waar, maakt weinig uit. als je site teveel datatraffic genereert, of als de pluzzboys weer eens de hoogte krijgen word je er vanzelf afgeknikkerd. begin dus maar gewoon. mensen die wat te melken en mauwen hebben links laten liggen, gewoon je eigen gang gaan. That's the internet spirit. een laagdrempelig publicatiemedium waar iedereen zijn / haar zegje kan doen.

succes met de constructie van je pagina.

peter.

 
Hi coolxx,er is volgens mij nog veel meer te beleven op schotelgebied dan het kraken van zoveel mogelijk zenders.

Wat dacht je van satelliet apparatuur info,freqlijsten voor de verschillende ontvangers,info voor beginners over het hoe en wat te ontvangen met welke apparatuur.

Zomaar een paar ideeen waar ome Freek geen hekel aan heeft.

greetings goto.

 
ik heb de oplossing al ik ga beginnen met de site te publiceren in de mei vakantie dan heb ik wat meer tijd daar voor en de files daar heb ik ook al wat op gevonden dus das geen probleem.

 
coolxx

voor het bouwen van een site kunje veel info vinden op het net

voor het op zetten van een sat site heb je wat extra nodig

als je tenminste hex files wild posten of andere software die wordt gezien als illegaal.

mijn ervaring met sites is dat je zeker een paar backup hebt

als je dan ook nog gaat werken met een redirect zoals dr.arg of zo ben je bijna altijd te vinden voor je gebruikers

er zijn best wel veel free servers maar de meeste moet je je aanmelden met een pop email adres, dat wil dus zeggen dat je vrij makkelijk te vinden bent want het valt niet mee om een popemail te krijgen zonder pers gegevens in te vullen

daar zijn wat trucjes voor waar ik hier niet op in wil gaan

maar zorg en elk geval dat je zelf zo annoniem mogelijk blijft bij het aanmelden

gebruik een annon proxy en een ake email adres voor het opzetten van een goede site

onderschijdt je van de meute als je veel bezoekers wild

voor dat je je url bekend maakt test je site met een paar betrouwbare vrienden

en denk er aan en vergeet dit zeker niet HET IS HEEL VEEL WERK om een goede site op te zetten en te onderhouden

bezindt eer gebegint

suke6 er mee moiiii

ps ik hoop voor je dat het een suke6 wordt

 
Weer een site, weer versnippering.

Wat mis je hier dan, of zoek je zo info?

Mij komt het allemaal maar vreemd over en krijg steeds dat verekte Kanaal gevoel bij dat soort vragen.

En ook bij de anrwoorden overigens.

We zijn het denken toch niet verleerd mag ik hopen?

Veel "luck" met je "site" !

 
en wat beter lezen zou ook goed zijn

het probleem is namelijk het voorkomen van een site die maar een dag of 14 on-line is en daarna er weer wordt af gedumpt .

en nu zitten we met het probleem hoe pakken we dat zo aan .

?????????? ok

 
Zet hem op in het Arabisch, dat begrijpt Freek toch niet.

bij Saddam ofzo.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan