Hopper Guide

In België is die gewoon niet meer te krijgen ... heb met de uitgever gebeld en die vertelde me dat de abonnementen niet meer worden verlengd en dat er geen nieuwe kunnen afgesloten worden. Ook distributie in de krantenwinkel is niet mogelijk.

Het ziet er naar uit dat dit blad enkel nog voor de Nederlandse markt gemaakt zal worden.

Blijkbaar gingen er teveel nummers verloren bij het opsturen, althans dat was de uitleg van de uitgever.

CU

Red

 
Is er wel een Hopper Guide juni/juli?

Ik dacht dat het eerstvolgende nummer juli/augustus was.

Seagull

 
Het laaste nummer is Apil/Mei.

Dus het volgende nummer wordt dus Juni/Juli.

En als het goed is komt die een dezer dagen .

 
Ik heb met uitgever Erik Nijhoff gesproken, hij vertelde mij dat in verband met ziekte de verschijningsdatum ietwat vertraagd is. Als alles goed gaat hebben we hem voor het weekend in huis!

Uitgave 38 juni/juli 2001 was officiëel gepland voor 2 juni.

Uitgave 39 augustus/september komt op 4 augustus uit.

 
Het wordt een juli/augustus nummer ik heb hem nog steeds niet ontvangen. Het lijkt wel canal+, er veel voor betalen en niks krijgen.

 
maar met al dat vertraagd gedoe is mijn drang naar kennis

en nieuws niet gesteld ik vind het gewoonweg schandalig

ze mogen wel een kleine attentie bijsturen voor het lange w88

te doen verzachten.

 
Zaterdagmorgen 30 juni heb je hem zeker in de brievenbus. De dealereditie is vandaag al uitgekomen. Testen over: Van Hunen, Nieuwe software Kathrein, Prof. Philips ontvanger en veel ontvangers met harddisks. Ik mocht de dealereditie bij mijn satelliethandelaar even inkijken deze middag.

 
---Zaterdag 30-06 --

Post is geweest, géén Hopperguide particulier.

Wel gisteren de dealereditie gehad.

Abonnee-tel. lijn geeft aan dat men t/m vandaag vakantie heeft.

Zal dus toch zeker juli worden voor de HG komt.

 
Ik denk dat dit blad ook in een soort sterfhuisconstructie terecht gaat komen. Het is een leuk blad met goede apparatuurtesten maar als de redactie zo klein is dat door ziekte een editie bijna een volle maand vertraging oploopt dan denk ik dat het zijn beste tijd wel heeft gehad. Naast de goede testen is al de informatie die er in staat mag je dan toch aannemen al veel te achterhaald om te publiceren. Denk ook niet dat adverteerders dit meer dan een keer zullen slikken. Ben toevallig vanmiddag eens, voor dat ik dit bericht las, langsgeweest bij een van de weinige vrije verkooppunten en die mensen wisten dus echt van niets. Hadden zelfs nog geen berichtje gehad dat het later zou komen en dachten dat het pas weer na de zomervakantie zou komen.

Satwatcher

 
Voor de zelfde prijs is ook de nederlandse Tele Satelliet met veel testen te koop. Misschien is dit een een leuke vervanger van de Hopperguide.

 
Hopperguide 38 lag vandaag bij mijn satwinkel. Er staat niet juni/juli maar juli nummer op ...

 
Voor alle Belgische vrienden :

In Antwerpen is een boekenwinkel en die heeft er altijd wel een paar exemplaren van liggen...(snel wezen want ze liggen er meestal niet lang)

Vraag me nu niet hoe die kranten/boeken winkel noemt....

Hij is de straat achter de katedraal, als je de ingang van het(de?) Hilton hebt is het de straat die hier op uitkomt, een 200meter verder aan de rechtse kant

 
Heb hem als abbonee ook nog steeds niet gekregen.Wel een mailtje over het ziekzijn van Eric Nijhof en de daaruit vloeiende vertraging.Maarja geduld is een schone zaak.Alleen niet, dat hij in de winkels al lang te koop is, en de abbonee's moeten wachten.Dit is nog niet eerder voorgekomen dus geef ik hen het voordeel van de twijfel.

 
Nou PietBem wij wonen toch niet zo ver van elkaar af, maar mijn hopperguide viel zaterdag netjes op de deurmat.

Je mag hem wel even lenen

Groetjes Smile :biggrin: :biggrin:

 
Nou Smile, dat is helemaal sterk. Wij wonen amper 200 meter van elkaar vandaan, maar hier is ook niets gearriveerd hoor. Zou de Hopperguide weten waar hij het meest nodig is ???? !

Of hebben wijken van PietBem en mij een luiere postbode. PTT post hoeft tijdschriften niet op zaterdag te bezorgen. Mogelijk heb jij een -smile- voor. Maae eens even op morgen wachten.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan