Hopper Guide

Sorry , wat typefoutjes, moet zijn,

Volgens mij BenBem, betaald Smile met smilepenningen!

Of niet Smile? {lol}

 
En nu moeten we zeker een apart forum aanmaken?

BehalveBelgennuookBemmelBuren-land?

 
Hmmm.

Daar mag best wel eens over nagedacht worden...

Want het percentage Bemmelaren is wel heel bovengemiddeld..

:biggrin:

 
Is nog niet zo'n gek idee Denktenk.Net wat Mas3 zegt, er zitten er hier meer dan je denkt. Alleen weten er een hoop mensen misschien niet waar het ligt.Toevallig wel het mooiste dorp in de overbetuwe.[lol]

 
En het mooiste van bemmel is dat ze altijd in kwartjes betalen dus als de hopper dan wat later komt dan kan dat misschien te maken hebben met de overmaken van al die losse kwartjes via de bank :):):) Of niet Benbem. :):):):)

blijkbaar is het percentage wel erg groot van de mensen uit de betuwe.

Groeten JB

 
Ik vind dat sommige er wel een erg groot probleem van maken als dat blad een keer te laat is. Een beetje overdreven. Ja ik ben ook al 3x bij mijn satboer geweest en had er 2 weken geleden al op gerekend. Over vrije verkoop punten gesproken ik dacht dat er meer waren dan een paar! Ik heb zelf ook een abo op de telesateliet maar vind de Hopper Guide toch een leuker blad. Zou ze alle twee niet willen missen. We zijn al een goed blad kwijt (FSW) Alleen een beetje lastig als je net op vakantie zou gaan en hem van plan was om hem mee te nemen!!!!!!!! Maar verder moeten we maar niet zeuren vind ik. Volgende keer beter>

 
Originally posted by iceke Voor alle Belgische vrienden :


In Antwerpen is een boekenwinkel en die heeft er altijd wel een paar exemplaren van liggen...(snel wezen want ze liggen er meestal niet lang)



Vraag me nu niet hoe die kranten/boeken winkel noemt....



Hij is de straat achter de katedraal, als je de ingang van het(de?) Hilton hebt is het de straat die hier op uitkomt, een 200meter verder aan de rechtse kant

De FNAC bedoel je?

 
Nee satlook, geen probleem hoor hier in Bemmel. Maar wij doen deze rubriek zijn ondertiteling, kletsen en ouweh***en gewoon eer aan op een zomese dag. Ja hoor wij zijn hier bovengemiddeld met satelliet mensen uitgerust. Dit komt omdat er naast C+ ook een berdijf bestaat dat UPC heet, zij zitten geen piraten achterna omdat dat niet kan, want ze zorgen ervoor dat je zo weinig en zo slecht beeld op de kabel hebt dat je elke dag weer je schoteltje kust :biggrin:.

@ JB

Oei, ik vrees dat ik hem niet door heb, kan komen omdat ik de middag en avond in Utrèg (PietBem heeft niet gebeld trouwens) doorgebracht heb en daar kunnen ze nog niet zo goed taal ontleden en zo. ==Komt uit de krant ==

Dus JB verklaar je eens nader over die kwartjes.

 
Geen olifanten of zeekoeien in Bemmel?

Aangezien dit over de hopperguide gaat.. Kangaroes misschien??? (in de volksmond: de Bemmelse buidelbeer)

 
Of het is nu te laat en ik moet gaan pitten ( jammer voor alle pretpakketten) òf een moderator spreekt zeer ingewikkeld,

want ik snap ook deze niet.

Doe geen moeite snel te anwoorden Denktenk, wordt toch pas morgenochtend weer gelezen :tong:

 
Ik proef uit het antwoord van JB dat hij ook wel eens uit dezelfde gemeente afkomstig zou kunnen zijn.Vanwaar anders de wetenschap over de kwartjes?Vergeet ook de regenjas niet hé JB!

@BenBem

Ik dacht laat ik nou eens een keer niet bellen ,en die eens rustig laten winkelen op Hoog-Cattarijnen.

 
@Pietbem de regenjas moeten we natuurlijk ook niet vergeten want die is ook belangrijk !!!

JB

Tja je moet toch een beetje kunnen ****hoeren op zo'n hete zomersedag.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan