Horizon mediabox.

je levert toch niet iets wat nog 24 uur in een doos moet blijven staan???
Je kunt het beter te vroeg geleverd krijgen dan te laat, anders regent het weer klachten bij de provider waarom men te laat zijn doos krijgt. Dus dat te vroeg leveren doen tegenwoordig alle providers en dat is een prima zaak, niet zeuren dus. :biggrin:

Het is ook vrij normaal dat iets nog niet werkt, als het abonnement nog niet is ingegaan. De reden dat het apparaat aan een account gekoppeld moet worden ligt in het feit dat het werkt zonder smartcard. Het apparaat moet jou natuurlijk wel die functies geven waar jij ook voor betaalt, vandaar dus die koppeling. Het is of smartcard, of koppeling.

Het heeft allemaal zijn voor- en nadelen.;)

Het onderwerp kan naar een ander deel zo gauw er problemen ontstaan, maar dan kan ook dat specifiek probleem gewoon gevraagd worden in een nieuw onderwerp.

Tot nu toe is het nog steeds iets wat nog niet actief is, waar je met smart op aan het wachten bent en feitelijk ben je ook niet tegen problemen opgelopen, dus hier in de kletspraat staat ie prima. :)

Inderdaad zijn er wel mensen die tegen het probleem oplopen dat ze er langere tijd geen gebruik van kunnen maken, maar de reden daarvan heb ik ook al genoemd en daar kunnen wij als forum ook geen oplossing voor bieden, de bal ligt bij Ziggo wat dat betreft.

En voor zover ik begrepen heb heeft men inmiddels een flinke achterstand ingehaald en komt het probleem bijna niet meer voor.

Sterker nog, vandaag zelf tot 2x toe de helpdesk gebeld, kwam wel in het wachtmenu maar dat voor nog geen 10 seconden voordat ik een medewerker aan de lijn had.

Lange tijd is dat minimaal 15 minuten of langer geweest, allemaal veroorzaakt door problemen met de Horizon met name. Dit geeft dus al aan dat de problemen ver voorbij zijn.

 
Ik zou het zeer op prijs stellen als klanten van het "niet oude UPC bereik" gelijk worden getrokken met klanten die wel in het voormalige UPC-gebied wonen.

Dan is alles een stuk makkelijker.

Nou Jongens,

Veel groetjes van mij,

En Freggel, denk om je rug!, ik ga geregeld ook door mn rug, en weet hoe pijnlijk dat is.

Veel groetjes,

Bones

 
Zo de box is gekoppeld, en het werkt lekker snel zo op het eerste oog een mooi apparaat.

Nou lekker verkennen wat er allemaal op zit en mee kan.

 
Net eens gekeken naar het on demand gebeuren, My Prime werkt lekker snel, en meteen gaan zappen naar de zenders vwb uitzending gemist.

Ik heb er een half jaar gratis HBO bij, en zie dat ik alle films en series die ik gemist heb gratis kan kijken, tja dan is voor mij de keuze makkelijk, Netflix eruit, en voor een paar euro meer HBO erbij.

 
Dan is alles een stuk makkelijker.
Dat is ook de bedoeling, maar de systemen moeten dan ook wel op elkaar gekoppeld worden qua ICT infrastructuur en dat is nog niet met alles zo gemakkelijk. Maar volgens mij hebben ze het nu wel bijna voor elkaar.

De Horizonbox als modem gebruiken heeft echter niet perse prioriteit aangezien de modems ook prima voldoen.

@Freggel1: Ga eerst maar eens een half jaartje die HBO kijken. Want wat ik vaak hoor is dat het toch op Film(net) begint te lijken, na een bepaalde tijd wordt alles herhaald elke keer en dan wordt het een kostenpost.

Maar na een half jaartje gratis kijken zul je daar zelf wel een goede conclusie over kunnen trekken lijkt me.

 
Dat gaan we idd eerst doen Black tiger, eerst gebruik maken van het gratis half jaar. :biggrin: 

Maar ik heb vandaag ook meteen de andere 2 ontvangers geupdate en 1 verplaatst, en op de oude Cisco's werkt My Prime ook goed...

 
Yep, I know, maak er hier ook al enige tijd gebruikt van.;)

Alleen heb ik Netflix gratis dus voor mij heeft het effe nog geen zin om 4 euro per maand extra uit te geven voor een abo upgrade.

Dat is wel iets voor over na te denken, althans voor mensen met een oud middel abo.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan